Recenze (42)
Mládí (1992)
Slušný film proložený skvělými grungovými fláky. Miluju grunge. Obvzlášť mě potěšila rolička Chrise Cornella, který coby kudrnatá máňa v černém uznale pokyvuje hlavou na Cliffovo rozpadající se auto :D
Kde je Fred? (2006)
Celkem solidní film, připomíná mi Muže v naděje. Alexandra Maria Lara je ňam ňam ;)
Metallica: Cunning Stunts (1998) (koncert)
Po všech směrech výborný koncert. Osobně mám období Load/ReLoad velmi rád. Nejlepší je část, kdy Jason a Kirk hrají kus "My Friend of Misery". A tu vopičárnu při "Enter Sandman" jsem jim málem sežral.
Angelika, markýza andělů (1964)
Ten film mám rád ne proto, že bych byl romantik, ale kvůli tomu historickému prostředí a souvislostem. Dobu Krále Slunce mám rád.
Bratři z donucení (2008)
Ten film mě po pravdě moc nezaujal, ale mám v paměti část, kde Will Ferrell hraje na bicí. V ten moment mi došlo, že vypadá jako Chad Smith z Red Hot Chili Peppers.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Film je to výborný, ovšem ty písničky jsou na špagát.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Neutuchající nálož sprosťáren, neustálé narážky na problémy v americké společnosti, milion humorných způsobů Kennyho smrti. U tohoto seriálu se prostě nelze nebavit ;)
Live Aid (1985) (koncert)
Zde se sešla samá významná elita populární hudby.
Griffinovi (1999) (seriál)
Může se zdát, že Griffinovi vykrádají Simpsony, ale zde je několik prvků, které v Simpsonech nelze použít (mluvící pes, neustálé narážky na celebrity či události...)
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Pohádka, na kterou se nezapomíná. Neodmyslitelná součást mého dětství. Kdybych jako milovník historie slyšel na princově místě učitelovo "za chvíli začíná hodina dějepravy", tak nevěstu nechám odjet a vrátím se za učitelem ;)