Recenze (78)
Odpojit (2012)
Solidní. Po pitomé a povrchní první hodině to konečně začne fungovat a výborný konec dává smysl a narozdíl od většiny podobných filmů se nesnaží za každou cenu šokovat.
Prometheus (2012)
Spousta negativních hodnocení nepochybně vyplývá z frustrace, že stačilo tak málo, aby to bylo o tolik lepší, ale faktem je, že i v této poněkud invalidní podobě je Prometheus o řád či dva atmosféričtější podívanou, než cokoli natočené v tomhle žánru za posledních 20 let.
Temný rytíř povstal (2012)
Nolan opět ukazuje, že komiks se dá udělat i vážně, realisticky a bez nadsázky, ale až na jednu výjimku se mu do filmu nedaří dostat emoce. Škoda, ale po téhle trilogii za 20 let neštěkne pes.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Seriál postrádá to, co proslavilo knihy - prokreslenost charakterů a věrohodnost jejich motivací. Na detaily bohužel nezbyl čas, kterým se na místo toho plýtvá na hromadu samoúčelného násilí a sexu a z epického příběhu se tak stává sled tu více tu méně povedených scén na motivy knihy. Hodně nicméně zachraňuje povedený casting, hlavně na Lannistery je radost se dívat.
Terapie online (2011) (seriál)
Výborně napsáno a ještě lépe zahráno, což při použití formátu "ksicht přes celou obrazovku" zvlášť vynikne. Tohle si může natočit každý doma v obýváku, ale málokdo má talent a ehm... koule jako Lisa Kudrow.
Fantastický pan Lišák (2009)
Rozhodně nepatřím mezi fanatické obdivovatele Andersonových filmů, vlastně ani pořádně nevím, co se mi na nich líbí. V Lišákovi je nicméně jedna scéna, která tak nějak shrnuje všechny důvody, proč se na ně vždycky rád podívám. Ano, je to scéna s vlkem.
Futurama: Fialový trpaslík (2009) (video kompilace)
Mnohem lepší než třetí film, o chlup lepší než druhý, víc se k tomu bohužel říct nedá. Doufal jsem v katarzi, která nepřišla, čekal jsem emoce, které se nedostavily (až na jeden moment těsně před koncem) a nebýt solidního příběhu a (konečně) několika záblesků humoru, byl by to smutný konec legendy. Snad to příště bude lepší (ať už to příště bude za rok nebo za 10 let).
Politické kruhy (2009)
Spin-off (pro mě neznámého) britcomu "The Thick of It" je pozoruhodnou sondou... a tím nastavuje zrcadlo... Tak znovu. Vtipnější film jsem letos neviděl, stačí?
Futurama: Benderova hra (2008) (video kompilace)
Ani se nechce věřit, že něco tak hloupého napsal a natočil stejný tým jako "Roswell That Ends Well", "Jurassic Bark", "The Luck of the Fryrish", "Godfellas" a jiné legendární epizody původního seriálu. Bender's Game zcela rezignuje na vývoj děje i postav a místo toho chce parodovat kde co, ale ve výsledku paroduje pouze Futuramu - tu Futuramu, kterou mám tak rád. To už přestává být legrace.
Futurama: Milion a jedno chapadlo (2008) (video kompilace)
Parádně, ve stylu grindhouseových plakátů, vyvedená krabička tentokrát skrývá mírně zapáchající obsah. Nevadí mi ani tak příběh, jenž je (pravděpodobně záměrně) na způsob klasických béčkových snímků opravdu pitomý a přeplácaný, ale co naplat, když je to chvílemi až neskutečně sterilní nuda. Tudy ne, přátelé.