Recenze (300)
Zimní zámek (2019) (TV film)
Zimní zámek je ve zkutečnosti hotel, který každou zimu staví znovu. No nechtěl bych tam spát.
V rukách osudu (2010)
Dokoukal jsem pouze ze zvědavosti. Takový nízkorozpočtový film, něco jak televzní inscenace se čtyřmi herci.
Love on the Slopes (2018) (TV film)
Krásné hory, hecí hlavní hrdinové, vtipné a zábavné.
Pýcha a předsudek pod jmelím (2018) (TV film)
Romantické, sympatické a vánoční. Co víc si přát na vánoční dny.
Sám život (2018)
Nechtěl jsem dát přímo odpad, nedokázal jsem se do toho zadívat. Úplně mne odradil začátek.
Hodinářův učeň (2019)
Úžasná Jana, moc mne pobavila.
Vánoce v divočině (2019)
Krásná příroda, roztomilí sloníci a africká divočina. Takto bych shrnul tuto romantickou lahůdku, kde příběh nebyl nic moc, ale romantika tam přece jen byla.
X-Men: Nová generace (2017) (seriál)
Heroes jsem zatím neviděl, tento seriál se mi velice líbí, má napětí a sympatické postavy. Rozhodně bych jej neodstřelil odpadem.
X-Men: Nová generace - Gen X (2017) (epizoda)
Heroes jsem zatím neviděl, tento seriál se mi velice líbí, má napětí a sympatické postavy.
Modrý kód - Mít trochu štěstí (2019) (epizoda)
Taková výhra může pěkně rozhodit vztahy. Nakonec dobrý skutek byl odměněn a peníze kamarády nerozhodily. Eva se neustále chová tak, že si stále způsobuje maléry. Někteří lidé to holt tak mají. Snaží se být přehodní a ono se jim to nevyplácí. Za mne plný počet.