Recenze (300)
Vězení bezpráví (2017)
Korejci překvapili, poutavé akční a zajímavé. Mužská záležitost.
Bohatství chudých (2016)
Asi jsem už dospěl a italské komedie mi už nepřipadají tak vtipné, jako dřív. Nebo tahle byla úplná blbost. Raději to nechám na tom, že jsem dospěl.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Tak nějak mne ti pisálkové nezaujali. Nedokázal jsem se soustředit a vydržet až do konce.
Alias - Série 5 (2005) (série)
Tak jsem zvládl dokoukat celý seroš a konec mne dost zklamal. Připadalo mi to tak trochu odfláklé. I přesto dávám vysoké hodnocení, seriál mne dost bavil. Stojí za to jej vidět.
Já, Simon (2018)
Taková milá geyantirasistická agitka, kde máme možnost nahlédnout do ideální Americké rodinky a uronit teplou slzičku.
Rosamunde Pilcher - Čekání na duhu (2014) (epizoda)
Prostě jsem se bavil. Co dodat.
Vítejte u Hartmannů (2016)
Tak trochu agitace, trohu humoru a připrclíci. Byl jsem překvapený Daillovou pracovitostí a hlavně by mne zajímalo z čeho byl vlastně živ? Že by to bylo s té mizerné podpory, co je větší jak skvělý důchod, který německý důchodce dostává za celoživotní práci? No neukázali nám to soudruzi z NDR.
Megan Leavey (2017)
Pes byl prostě super. Megan mi moc nesedla, moc jsem ji tu lásku k pejskovi nevěřil.
Elitní policajtka (2016)
Ta holka byla nejen nešikovná, byla taky i blbá. Kdyby frantíci trochu ubrali na blbosti, mohla z toho být i skvělá komedie.
Hořkých sedmnáct (2016)
Zase jeden nesympatický kinderhazlík, co hledá lásku a pochopení od druhých lidí. Nadine je sice sobecky zahleděná do sebe, ale je tam i chvilka, kdy soucítí se svou matkou i když má vlastní potíže. Dlouho jsem film obcházel, než jsem si jej pustil a nelituji.