Recenze (409)
Vymítač ďábla 2: Kacíř (1977)
Ubohé.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Mno, osobně preferuji likvidaci všech draků, před šťastnými rodinými sešlostmi ať už s taťkou či bez. A jen tak na okraj, sem nevěděl že draci jsou původem zergové.
Zloděj (1981)
Neuvěřitelná nuda, alespoň místy zajímavá hudba.
Krvavé divadlo (1973)
Salvador Dalí tak trochu jinak.
Čínský zvěrokruh (2012)
Čínská lidová republika a její hrdina Jackie. Přidávám jednu hvězdu, protože odmítám uvěřit tomu, že originál znění je tak katastrofální jako anglický dabing, který celý film stahuje k odpadu.
Velká ryba (2003)
Famózní podívaná.
Očista: Anarchie (2014)
A zase ti zlí bílí a dobří spravedliví černoušci. Ne děkuji.
Napospas osudu (2014)
Vcelku originální námět a příjemně koukatelný budget. Žel smrdí na sto honů protestantstvím, kde mají konce světa každý rok, někdy i vícekrát, holt USA.
Arrow (2012) (seriál)
Pro potenciální diváky jen musím uvést, že Arrow je jeden z mála seriálu, který je lepší a vyzrálejší s každou novou sérií.
Constantine (2014) (seriál)
Očekával bych temný a tajemný religiozní exorcismus, zatím jsem se dočkal je černých andělů a vysmáteho namachrovaného vymítače.