Recenze (13)
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Aspon tu vidiet kolko primitivov a naiviek sa tu masti za filmoveho kritika. Absolutna propagandisticka sracka...nic viac, nic menej! Nasrat Ukraine!
Odstřelovač: Bílý havran (2022)
Lacny propagandisticky skvar pre lacnych ludi a latentnych banderovcov...odpad!
65 (2023)
Niektori ludia by si mali vycistit hlavu predtym ako si sadnu v kine do sedadla, a niektorí by si mali uvedomit, ze nie kazdy pribeh je o nejakom zakrslíkovi, co nevie akého je pohlavia. Film je slusna sci fi adventura, a odporucam ju s cistym vedomim a svedomim. Pre mna 70%...bez mihnutia brvou!
Kuciak: Vražda novináře (2022)
Dokumentárna rozprávka pre indoktrinovanú(rozumej obmedzenú) cast obyvatelstva Slovenska. Slnieckari vsetkych krajin, polibte mi prdel...
Blondýnka (2022)
Pred niekoľkými týždňami som sa zamýšľal nad negatívnymi recenziami k filmu Where the Crawdads sings, a dnes absolútne nechápem v akej realite žijú tí, čo dávajú tomuto patologickému sajrajtu 5*. Tento svet sa zbláznil a mileniáli ho dovedú do strašného konca. Netflixu ruším predplatné...toto bol poslednýkrát čo som sa nechal nachytať. Absolútny odpad!!!
Memory (2022)
...skvelé oldschool predstavenie, a rozpoznatelna praca Martina Campbella, ktora bavi a neuraza. Tie nizke hodnotenia beriem ako prejav degeneracie vkusu vdaka dnesnym hollywoodskym brakom ala Avengers a spol. Chcel som dat 4*, ale naschval dam full tank+
Palma (2020)
Tento film bol milý, a fungoval od zaciatku az do konca na jednicku. Je uplne jasne, ze sa jedná o lahsi zaner a nikto nemoze cakat oscarovú produkciu. Snad len, ze by bolo fajn keby niektorí psychopati radsej nepísali recenzie.
Vetřelec: Covenant (2017)
Naozaj by ma zaujimalo, ake osudove nestastie postretlo tych, co si nemozu odpustit nakydat spinu na film, ktoreho zaner ich nezaujima, nebaví a pohrdaju ním? Alien Covenant prisiel po Prometheovi s inetligentnym vyustenim a logikou, ktora neurazala a dodavala moznost k strhujucemu finale, ktoreho sa, ak budeme zdravo papat a abstinovat, mozme dozit v najblizsej dobe a na ktore sa nesmierne tesim. Prijmem kritiku, ale objektivnu...nie jedovate sliny na nieco, cím ste uz pred pozretím opovrhovali.
Zocelovací kúra (2015)
Vykradnuty námet (Big Stan),prvoplánovo-trápne vtipy a ubohé herecké výkony! Odpad!!!
Noc v muzeu: Tajemství hrobky (2014)
S Bozou pomocou som nedopozeral tuto stupiditu,a osobne byt Jackmanom, Wilsonom,Stillerom a spol,tak sa hanbim,ze som v tom filme ucinkoval!Nieco tak trapne a dejovo plytke,kde dialogy doslova fyzicky boleli,som uz davno nevidel! A to,co by som mal nazvat humorom,bolo nieco tak zufale a zalostne,ze tvorcov upodozrievam z mentalnej nedostatocnosti! No ODPAD je v tomto pripade este milostive oznacenie! A hlavne to,ako sa Jackman dostal do deja a jeho pritomnost vo filme,bola uplne poslednou fackou,ktora ma prinutila vstat a z kina odist!Neostava mi uz nic co dodat,akurat snad len pocudovanie nad intelektom niektorych jedincov,ktorym táto grcka prisla vtipna,a ktorych som pocul zabavat sa.Asize ten matros bol kvalitny...