Oblíbené seriály (7)
Ajťáci (2006)
Království (1994)
Atmosféra seriálu je hutná. Helmer je zábavně nepříjemný. Bondo je hustý. Aage Kruger je strašidelný. A dějou se tam věci... Dansk jävlar!
Andělé v Americe (2003)
Filmově vypravený seriál. Silný příběh, silné emoce, skvělé obsazení. Když ponechám stranou rutinně skvělé profíky Streepovou a Pacina, nejvíc se mi líbili Jeffrey Wright (hlavně jako Mr.Lies, ale i jako Belize, kdy nezklouznul do karikatury) a M-L Parker.
Black Books (2000)
Nedejte na první dojem! To absurdní "trapno", které vidíte, se prostě musí rozdejchat.
Deadwood (2004)
Life on Mars (2006)
State of Play (2003)
Scénář není úplně dokonalý, ne všechno do sebe zapadne, přesto je to podívaná, která vás na začátku chytne a nepustí až do konce. K tomu připočtěte herecké perly (John Simm a Paul Glenister v "předMarsovském" spojení, "BillyMackovská" gesta Billa Nighyho, úžasná skotština Kelly Macdonald, okouzlující floutek Jamese McAvoye, excentrická kreace Marca Warrena...) a solidní řemeslo Davida Yatese, a máte skvělou zábavu na několik večerů!