Recenze (1 011)
Constantine (2014) (seriál)
Jeden z těch seriálů, u kterých je škoda, že se nedočkaly pokračování a byly utnuty příliš brzy. Možná se tak stalo nevýrazným pilotem, jinak si to nedokážu vysvětlit. Herci skvěle zapadli do svých rolí, což z počátku úplně nevypadalo. Tvůrci vsadili na jednotlivé uzavřené epizody, které byly dostatečně pestré a ani tolik nevadilo, že chybí hlavní ústřední linka, po které by se seriál táhl a více nalákal. Žádné úderné zvraty, kolosální přípravu na obsazení světa démony nečekejte. K zásadnímu zlomu dojde až v poslední epizodě, ale to už se nedozvíme..... Vizuálně se nedá Constantinovi příliš co vytknout a celkově jsem si zavzpomínal na Buffy, která likvidovala démony a všelijakou havěť. Tento seriál mě dokázal chytit i přes svoji jednoduchost a za mě palec nahoru. Ještě nyní zuřím, že není druhá série.......7/10
Zahradnictví: Dezertér (2017)
Za mě o stupínek lepší než předchozí Rodinný přítel. Film se má točit kolem postavy holiče, která si naštěstí prostor nekrade jen pro sebe a opět divák prožívá rodinné drama se starými známými v poválečné době. Počátek plyne v lehkém, úsměvném tempu a k mému překvapení se Dezertér mění v docela silné, hutné drama. Rozum zůstává stát nad samotnou postavou Dezertéra a občas to chtělo větší ucelenost děje. Naopak, proti předchozímu dílu se daří vystihnout dobu mnohem drsnějším způsobem a z praktik socialismu běží místy mráz po zádech. Závěr, předávání štafety novým hercům mile překvapí.....8/10
Hvězdná brána - Série 10 (2006) (série)
Deset let vydržela SG1 bavit diváky a když se člověk zamyslí, tak kvalita příliš nekolísala a o to více je to obdivuhodné. Celkově se jedná o důstojné završení jednoho seriálového mýtu a nesmazatelně se tak zapisuje ke kultům. Desátá série si drží slušný standart......7/10
Ali (2001)
Nebudu si nalhávat, čekal jsem více. Životní situace a osudy Aliho nezasahují, jak by měly a chybí filmu emoce. Celé to vynahrazují skvělé boxerské souboje, při který Mann uplatňuje své realistické pojetí. Klobouk dolů před herci a Smith kopíruje Aliho dokonale. Zápasy naprosto pohlcují, když cítíte každý výdech boxera. Jako osoba mě Ali vlastně nezaujal, ničím neoslovil, díky nevýraznému scénáři po dramatické stránce. Jako sportovec zaslouží respekt......7/10
Aguirre, hněv Boží (1972)
Herzog vytvořil jeden z nejlepších německých historických filmů, který do diváka buší silně hutnou atmosférou. Klaus Kinski svým vzezřením vypouští démona a jeho charisma dýchá v každém záběru. Dobově se výprava podařila zachytit náramně, nicméně s přibývajícím časem to chtělo více gradovat děj nebo přinejmenším nějakou scénu vyhrotit na hranu. Potenciál zde byl obrovský, ale když vezmu v potaz 70. léta, dokážu se s tím smířit......8/10
Bedeviled (2016)
Ač je tento nepříliš originální horor blboučký, tak díky nastolenému tempu rychle utíká. Už od prvních minut se neustále něco děje, sem tam přijde funkční lekačka a vyobrazování strachu jednotlivých teenagerů je více než povedené. Navíc to není jeden z těch případů, kdy jsou postavy otravné a nikdo z dotyčných neumí hrát. Teror pomocí apky postupně houstne u každého hrdiny a možná škoda, že dotažení úmrtí není krvavější. Žádné zvraty nečekejte, ale kdo chce vidět přímočarou duchařinu, je Bedeviled dobrá volba......7/10
Dave (1993)
Typický rodinný film z devadesátek, který k mému překvapení krásně uteče a pobaví. Dave musí být politickým vzorem a prototyp sympaťáka pro všechny. Jakým stylem kličkuje v oválné pracovně, pozná lásku, je zábava od začátku do konce a to vše pojato tak mile růžovými brýlemi. Mimo jiné bych nikdy neřekl, že Sigourny Weaver může vypadat sexy !!!.......8/10
Hvězdná brána - Série 9 (2005) (série)
Naprostá obměna, nové postavy, nová rasa a hrozba pro zemi. Vůbec námět není špatný i přes to, že je člověk legendami kolem Artuše přesycen. Obměna herců není špatná a vůbec jsem neměl se členy SG týmu problém. Rozjezd drhne, ale postupem času dostaneme standart, na který jsou fanoušci zvyklí......7/10
Hvězdná brána - Série 8 (2004) (série)
Solidní, nicméně mi chyběl nějaký výraznější díl. Zakonční celé série zůstává rozpočité a jde znát, že již tvůrcům dochází nápady.......7/10
Mladý mistr (1980)
Jedná z nejlepších Jackiho filmů, kde naplno ukazuje svůj talent. Akční scény působí jako z jiné dimenze......8/10