Falko

Falko

Tibor Kaločai

Německo

134 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 14 27 39 52
    • 5.4.2020  15:54

    Neodporucam tento dokument pred pozretim si vsetkych casti, ak vam na tom zalezi, su tu spoilery. Ale inac dokument je zaujimavy.

    • 3.1.2020  20:02
    Le Mans '66 (2019)
    *****

    Nestava sa casto, ze mi dej filmu ubehne tak rychlo, ako pri tomto filme. Nevedel som presne, o co tam ide, takze som sa nechal dejom unasat a vysledok bol skvely. Christian Bale ako aj Matt Damon podali perfektne vykony, preteky boli neskutocne napinave, az dych vyrazajuce, pretoze som netusil, kedy moze prist k nejakej brutalnej havarii a mohol by sa Ken Miles v podani Ch. Balea zranit alebo zabit. Obcas som pri tych zavodoch myslel i na podobne napinavy film o Nikim Laudovi od Rona Howarda RUSH – RIVALOVÉ (2013). Avsak i v tomto filme boli krasne kamerove zabery pocas pretekov, dokonaly zvuk, ktory som v kine prezival, akokeby som bol priamo v centre deja. Ale nie je to len film o pretekoch. Pre mna jedno velke prekvapenie.

    • 29.12.2019  22:40

    Tiez som bol prekvapeny, ked som videl meno rezisera Clinta Eastwooda a nikdy som o tomto filme nic nepocul. Ale nazov filmu, ako aj pritomnost Matta Damona mi naznacili, ze by som sa mal na ten film pozriet a nelutoval som to. Hned uvodna scena s tsunami, ktoru som necakal ma samozrejme sokovala. Spomenul som si hned na dramu THE IMPOSSIBLE – NIC NAS NEROZDELI (2012) s Naomi Watts, ale v tomto filme mi bolo jasne, ze sa jedna o 3 rozne osudy na roznych miestach, takze tsunami nebude hlavnou temou filmu, ale bol som zvedavy, ako tie ich osudy dopadnu. Nevadilo mi pomale vypravanie, mozno v polovici filmu to moze niekoho prestat bavit, ale mne to nevadilo. Uplne sa zhodujem s komentarom uzivatela Malarkey. Ako vykonni producenti su na filme podpisani aj Steven Spielberg a Frank Marshall.

    • 29.12.2019  01:19

    Carpenterovu verziu z roku 1982 som uz dlho nevidel, takze to budem musiet napravit, avsak nedavno som si vypocul genialny Morriconeho soundtrack a na zaciatku tohto filmu som si vsimol, ze aj Marco Beltrami prevzal nieco z tej hudby, co ma velmi potesilo. Myslim si, ze remake nedopadol az tak zle, aj ked niektore sceny by som natocil inak, ale nechcem spoilerovat. Napätie bolo podla mna na celkom dobrej urovni. Vizualne efekty boli v pohode, aj ked niektore sa budu zdat lacne, ale bol som pomerne spokojny. Chvilami som pocas filmu myslel na FAKULTU (1998) Roberta Rodrigueza alebo aj na vsetkych moznych Predatorov a Votrelcov v zavere filmu. Takze celkovo som spokojny, len hlavne netreba mat velke ocakavania. Este som premyslal pocas filmu, odkial mi bola Mary Elizabeth Winstead znama. No ano, bola to dcera Johna McLanea v stvorke LIVE FREE OR DIE HARD – SMRTONOSNA PAST 4.0 (2007), ale zahral si tu aj Kristofer Hivju znamy od stvrtej serie GAME OF THRONES (2014 -2019).

    • 29.12.2019  00:43

    Cakal som väcsiu blbost a aj napriek tomu, ze som original DEATH WISH (1974) s Charlesom Bronsonom nevidel, film ma bavil, Brucea mam rad a aj ked mi v tejto ulohe doktora tak trosku nesedel, zozral som mu s chutou jeho revenge akciu, v ktorej ho stale rad vidim. Chvilami som myslel na este vaznejsiu dramu s Jodie Foster od rezisera Neila Jordana THE BRAVE ONE - MÉ DRUHÉ JÁ (2007), kde si tiez hlavna hrdinka zobrala spravodlivost do vlastnych ruk po tom, co urobili s jej snubencom a ten film sa mi v tom obdobi velmi pacil. Proste mam slabost na tieto tipy filmov, kde hrdinovia robia to, co robia, pretoze policia alebo sudy zlyhavaju a aj preto mam rad serial DEXTER (2006 - 2013) alebo thriller s Kevinom Baconom od Jamesa Wana DEATH SENTENCE – ROZSUDEK SMRTI (2007).

    • 28.12.2019  21:32

    Tento film mi zostane v pamäti, ako jeden z tych, ktory ma velmi zaujal hlavne vdaka zaujimavemu scenaru. Sympaticky mi bol Woody Harrelson, ktory si to riadne odniesol, ale aj Sam Rockwell v ulohe arogantneho policajta. Avsak potesila ma aj Frances McDormand, ktoru som prvykrat spoznal vo filme FARGO (1996) v ulohe, za ktoru tiez dostala Oscara a mozno aj preto som si pocas tohto filmu myslel, ze s tymto filmom maju nieco spolocne aj bratia Coenovci, proste ten dej filmu k nim uplne pasoval, ale nemaju tu ziadny podiel. Skoda len toho zaveru, ktory nebol dotiahnuty uplne dokonca a ci uz sa tam malo stat cokolvek, divak si musi sam domysliet, co asi sa tam mohlo odohrat.............. Film zo siedmich nominacii ziskal dvoch Oscarov a to za najl. herecku v hlavnej ulohe pre F. McDormand a najl. herca vo vedl. ulohe pre Sama Rockwella. Nominovany bol za vedl. ulohu aj Woody Harrelson. V kategorii najlepsi film v konkurencii zvitazil THE SHAPE OF WATER (2017) Guillerma del Tora. Nominovany bol aj za hudbu Cartera Burwella, avsak Akademia sa rozhodla dat sosku filmu THE SHAPE OF WATER – Alexandra Desplata.

    • 28.12.2019  20:28

    Priznam sa, ze jednotku JOY RIDE (2001) s Paulom Walkerom, ale ani dvojku som nevidel a rovno som sa pustil do trojky. Predpokladam, ze tieto filmy nemaju nejaky suvisly dej. Vyvrazdovacky su neskutocne brutalne, az takto som to necakal, akymi napadmi prisli tvorcovia s tym, ako zabijat ludi. Nebolo to nudne, ale zase ani nic vynimocne, myslim, ze atmosfericky WOLF CREEK (2005) ma bavil trosku viac, pretoze tam bolo viac napätia aj napriek blbym spravanim sa postav vo filme, ale to gradujuce napätie som si tam vychutnaval. V tomto filme to bola len otazka casu, kedy si obete vrah najde, aj keby sa vyparili a potom uz som len cumel, co ten s nimi robil.

    • 28.12.2019  20:12

    Niektore spionazne filmy ma velmi bavia a na tento som sa tesil, ale zial dopadlo to presne takym chaosom, akeho som sa obaval. Teda nie, ze by nebolo zrozumitelne, o co Dominike (J. Lawrence) slo, ale sposob, akym to bolo natocene. Zacal som sa uz stracat v tom, kto koho a vlastne preco sleduje, neskor uz to bolo sice zrozumitelnejsie, ale nestacilo mi to. Thriller bol ale slusne natoceny, bavil ma, len skoda toho chaosu. Sceny mucenia boli natocene dost brutalne, az som tu bolest takmer citil na vlastnej kozi...... Nie je to prva spolupraca rezisera a herecky Lawrenceovych, az by som si myslel, ze su si nejakym sposobom pribuzni, ale nie su. Takze v konecnom dosledku mi tento film utkvie v pamäti, ako jeden z tych priemernych spionaznych filmov, kde bolo malo akcie a nebolo to tak davno, co som videl aj ATOMIC BLONDE (2017) s Charlize Theron, ale s tymto filmom som bol o nieco viac spokojnejsi.

    • 23.12.2019  00:40

    Asi som mal az prilis velke ocakavania na tento film a to bola chyba. Cenim si tanecnu choreografiu a teda aj namahu, ktorou museli herci a tanecnici prejst, aby to vyslo v takejto ukazke, taktiez i myslienka alebo cesta do naruci smrti a to aj napriek tomu, ze si bol Joe Gideon v podani Roya Scheidera vedomy, do coho sa ruti. Aj napriek velkej snahe tvorcov, si ma nedokazal tento film ziskat, ako by som si to prial, ale aspon vdaka R. Scheiderovi som bol rad, ze som sa k tomuto filmu dostal. Film ziskal z deviatich nominacii 4 Oscary za strih, adaptovanu hudbu, vypravu a kostymy. Nominovany bol aj v hlavnych kategoriach ako najlepsi film, rezia Bob Fosse a herec v hlavnej ulohe Roy Scheider, avsak vo vsetkych troch kategoriach zvitazila v konkurencii drama KRAMER vs KRAMER, za reziu Robert Benton a za herca v hlavnej ulohe Dustin Hoffman. Za kameru v konkurencii ziskal Oscara Vittorio Storaro za APOCALYPSE NOW.

    • 21.12.2019  21:12
    Dexter (TV seriál) (2006)
    *****

    Jeden z dalsich serialov, ktore som roky ignoroval, ale netusil som, o co prichadzam. Bol som viac filmovym, ako serialovym fanusikom, ale dnes tomu nahravaju aj streamingove sluzby, aby som sa pustil aj do starsich kvalitnych serialov. Dnes, trinast rokov od uvedenia prvej serie som rad, ze som si mohol pozriet vsetky za sebou a nemusel som cakat kazdy rok na novu, lebo si neviem predstavit, ako by som to vydrzal. Dexter ma neskutocne bavil a strasne ma bavia serialy, kde jedna postava hra na dve strany. Podobny priklad je serial BREAKING BAD (2008), kde ucitel zomierajuci na rakovinu bol potajomky i drogovym dilerom, ale nikto v jeho okoli to netusil alebo spanielsky krimi serial z Netflixu MONEY HEIST (2017), kde si muz, ktory nema ziadny zaznam v registri trestov zahral sefa najväcsej lupeze Spanielska, ktoreho volali Profesor, ale sucasne sa ukazoval aj ako nevinny, obycajny clovek, prizerajuci sa na tu lupez a v jeho okoli taktiez nikto nic netusil. Podobne to bolo aj u Dextera, cez den ako forenzny expert u miamskej policie a v noci, ako seriovy vrah. Myslienka tohto nametu ma pohltila a so zvedavostou som sa tesil na kazdu dalsiu epizodu. Za najlepsie serie povazujem prvu a stvrtu, v ktorej si jedneho z najhorsich vrahov zahral John Lithgow. V podstate kazda mala nieco do seba, mozno uz len ta predposledna siedma trosku stracala grady, ale najväcsi vrchol a mozno i takym sklamanim bolo ukoncenie poslednej osmej serie. Teda aj osma ma stale bavila, ale ten zaver bol zial sklamanim. Ale aj napriek tomu povazujem Dextera za jeden z najlepsich serialov a preto si musel najst aj svoje miesto v mojich oblubenych serialov.

    • 19.12.2019  22:56

    Skor, nez som videl tento film, nevedel som o nom vobec nic, teda len to, ze tam hra Eddie Murphy. Tesi ma, ze si opät vybral jednu z vaznejsich uloh, aj ked je to vlastne o komikovi Rudy Ray Moorovi, ktory mal vlastny, teda az vulgarny sposob humoru, ktory v 70-tych rokoch mnohim ludom nepasoval. Avsak pre mna zaujimavejsia cast zacala vo chvili, ked sa rozhodol natocit svoj prvy film a casto som myslel na film ED WOOD (1994) od Tima Burtona o jednom z najhorsich reziserov minuleho storocia. Ale Rudyho vytrvalost, trpezlivost a presvedcenie, ze toto by mohlo ludi bavit aj napriek tomu, ze mnohi uz zacali pochybovat, ci sa film vobec dokonci, bolo pre mna zaujimave, ako to dopadne. Vo vedlajsej ulohe sa prekvapujuco objavil aj Wesley Snipes, ktoreho som v takejto ulohe hadam este nevidel........ Pre zaujimavost: E. Murphy bol prvykrat nominovany na Oscara za vedlajsiu ulohu vo filme DREAMGIRLS (2006) avsak v konkurencii ziskal Oscara Alan Arkin za LITTLE MISS SUNSHINE (2006).

    • 18.12.2019  22:11

    V tomto filme bol Michael Bay opät ako odtrhnuty z retazi a pri akcnych scenach si nedaval ziadne servitky pred usta. Brutalne krvave sceny ma prekvapili, ale Netflix mu dal zrejme volnu ruku a natocil si to podla svojich predstav. Nie, ze by som sa nebavil, prave naopak, prva polhodinka akcneho komedialneho ohnostroja ma bavila, avsak ocakaval som, ze takto zostane cely film a namiesto toho prisla vazna tema vojny, ktoru pozname i zo skutocnych vojnovych konfliktov v Syrii. Kombinacia humoru a dramy mi nesadla, aspon sa teda vaznosti mohol reziser drzat cely film, tak ako pri 13 HOURS: THE SECRET SOLDIERS OF BENGHAZI (2016). Taktiez casove skoky boli podla mna zbytocne a vyrusoval ma aj scenar. Dobre casy, ked este Bay dokazal natocit z mojho pohladu kvalitnu akcnu jazdu THE ROCK (1996) su uz asi prec, ale stale dufam, ze sa Michael raz dostane aj k nejakemu scenaru, ktory ma nadchne viac, ako len zbesile strelby a nahanacky.

    • 14.7.2019  12:54
    Syn temnoty (2019)
    ***

    Presne, ako pise v komentari T2, bolo to pre mna mile osviezenie. Nemal som ziadne velke ocakavania a dostal som to, co mam rad. Napätie, hustu atmosferu a hlavne som sa nenudil.

    • 11.11.2018  16:17
    Overlord (2018)
    *****

    Chapem aj nizke komentare, ale videl som to v megahlasnom kine na obrovskom platne v Nemecku a tuto akcnu rezbu, ako to perfektne opisal uzivatel RUSSELL a uplne suhlasim s jeho komentarom, som si uplne uzival. Proste staci vypnut mozog, ist sa bavit, pokial vam nevadia brutalne vyvrazdovacky a jump scare tu tiez nechyba. Vdacny som aj producentovi J. J. Abramsovi, ktoreho si vazim.

    • 8.10.2018  02:53

    Absolutne suhlasim doslova s Pomovym komentarom. Keby bol trosku zmeneny scenar, teda pocatie dietata v case normalneho sveta a trebars o 3 mesiace neskor v znicenom svete, tak by to bolo dokonale a nedaval by som rodicom vinu, ked uz vedeli, v akom tichom svete musia zit. Avsak aj po druhykrat ma to velmi bavilo, napätie nemalo chybu, takze u mna aj tak 4 hviezdicky.

    • 13.5.2018  16:07

    V tomto prípade sa úplne zhodujem s komentárom užívateľa Enšpígl :-)

    • 31.10.2016  23:25

    Nevedel som sa rozhodnut, ci mam dat 3 alebo 4 hviezdicky, ale nakoniec s prizmurenim oka predsa len dam 4, kedze podobne psychologicke thrillery mam rad. Len skoda, ze sa reziserskeho zezla neujal David Fincher, lebo si myslim, ze on je na to ako stvoreny. Hudba Dannyho Elfmana ma chvilami hypnotizovala skor k nude, alebo k premyslaniu, ze uz by som sa rad dockal rozuzlenia minimalne o polhodinu skor, kedze som mal pocit, ze dej filmu ide ako z chlpatej deky, ale tak nakoniec moja trpezlivost zvitazila, vsetko zapadalo do seba ako puzzle a mohol som odist z kina z pocitom, ze na Fincherov GONE GIRL (2014) sice nema, ale bavil ma.

    • 13.7.2016  19:47
    Take Me Out (TV pořad) (2013)
    ****

    Hlavne vdaka vtipnemu moderatorovi tejto zoznamovacej show je tato relacia nabita humorom a teda bavi ma.

    • 27.4.2016  18:56

    To je casto tak, ked ocakavam priemernu blbost, dostanem na prekvapenie komediu, na ktorej som sa slusne bavil. Ani mi nevadilo to, ze tam neslo hlavne o hladanie zlocinca v podani Tila Schweigera, ako skor o rivalitu dvoch spionov, ktoremu z nich sa podari zbalit Reese Witherspoon, pretoze u mnohych dialogoch som sa nasmial. Napriklad scenu, pri ktorej Chris Pine sleduje romanticku scenu z Titanicu (1997) mozno malokto vedel, ze tuto komediu natocil ten isty kameraman Titanicu Russell Carpenter, takze to aj pre neho sameho musela byt srandovna nostalgia. Taktiez skladba od Beastie Boys - Sabotage sa s Chrisom Pineom spojovala aj v prvom Star Treku (2009) uplne na zaciatku, kde ako maly Kirk obrovskou rychlostou upaloval niekde na pusti na aute a takmer sa zabil. Mozno je to aj tym, ze filmy o agentoch ma vzdy bavili, ci uz komedie alebo napinave akcaky, takze som bol spokojny.

    • 22.4.2016  15:04
    Mrak (2006)
    ****

    Toto sa nemeckym tvorcom skutocne vydarilo, necakal som, ze ma tato drama az tak dostane. Pred pozretim filmu som tusil nieco len okolo havarii v atomovej elektrarni, ale netusil som, co sa stane s osudmi hlavnych hrdinov, kedy sa komu, co stane alebo nestane. Tak preto aj ta stvrta hviezdicka. Niekedy je o filme lepsie vediet menej a o to viac su sokujuce tie zabery, ktore som ocakaval najmenej. Zial obsahy o filme popisuju kompletny dej filmu az do uplneho konca, co je skoda, takze chapem aj tie nizke hodnotenia.

    • 9.4.2016  21:38

    Pocital som s tym, ze scenar bude blby, ked uz tento film odmietol prave kvoli scenaru natocit reziser OLYMPUS HAS FALLEN (2013) Antoine Fuqua, ale utok na Londyn bol väsci, nez som cakal, slusne natoceny a hlavne tu nebola minuta, ktora by ma nudila. Dokonca aj kameraman Ed Wild sa snazil hlavne pri prestrelke v nocnych uliciach Londyna dlhymi zabermi bez strihu napodobnit Emmanuela Lubezkiho, ktory si to vyskusal uz aj v GRAVITACII (2013) alebo v BIRDMANOVI (2014). Gerard Butler je tu proste ako Rambo, ktory nakope teroristom zadky a je jedno, kolko ich je, takze skutocne netreba od tohto filmu ocakavat nejaky inteligentny zazrak na styl SMRTONOSNEJ PASCE (1988) alebo napodobneninu realneho utoku na styl Pariza alebo Bruselu. Mna to bavilo a dopadlo to presne podla mojho ocakavania, pretoze toto je nastastie len film.

    • 1.2.2016  00:29

    Tak ale naozaj mnohymi zatracovany Leo si tentokrat uz konecne zasluzi toho Oscara. Uz len za to, ako musel mrznut pocas natacania, teda nielen jeho postava. Reziser Alejandro G. Inarritu je perfekcionista a o kameramanovi E. Lubezkim ani nehovorim. Ak pojde takto stale dalej v kazdom dalsom filme, tak to nebude mat Akademia lahke dat cenu inemu kameramanovi, ak si ju zasluzil menej, nez sam Lubezki :-) Ale ked si spomeniem na GRAVITACIU (2013) alebo na BIRDMANA (2014), tak tych dvoch Oscarov ma zasluzenych. Tom Hardy ma taktiez prekvapil, ze ako jeden z mala hercov si vybral dva filmy v jednom roku, ktore sa natacali v extremnych podmienkach, netreba zabudnut aj na MAD MAX: FURY ROAD (2015) a podmienky pri natacani na pusti. Ale teraz naspät k filmu. Je skutocnym zazrakom, ze to vsetko, co zazila postava DiCapria, ze to vobec prezila. Zabery s grizlym zabijakom boli neskutocne brutalne a realne a vobec vsetko, co sa tam dialo dalej nie je nic moc pre slabsie povahy. Chvilkami som si pri filme spomenul aj na M. Gibsonov APOCALYPTO (2006), v ktorom podobne hlavny hrdina cely film utekal a bojoval o zivot, ale nebol az tak brutalne krvavy, ako tento film. Takze Revenant ma u mna jednoznacne plne hodnotenie a Alejandrovi a Leovi drzim na Oscaroch opät palce. >>> (Videl v kine 30.01.16)

    • 1.2.2016  00:09

    Tak vcera som videl The Revenant s DiCapriom a dnes dalsi krvavy skvost v zasnezenych horach, uz som myslel, ze aj v kine zamrznem :-) Dva filmy, ktore ma neskutocne pobavili, len skoda dlheho rozbehu na zaciatku, ktori uz mnohi kritizovali. Myslim si, ze by bolo lepsie, ak by ako kinoverziu pustil Tarantino do kin priblizne na 150 minut a ta trojhodinova mohla vyjst na Bluraykach, ale co uz. To je asi jediny dovod, preco nedam 5 hviezdiciek. Hudbu Ennia Morriconeho som si nedavno nazivo aj s jeho ceskym orchestrom vychutnal v Bratislave a bola skutocne skvela. Velmi dobre sa hodila do kazdej sceny, nominacia na Oscara je podla mna pravom zasluzena. Tarantino si opät rozdelil film na viacero kapitol, ako som uz zvyknuty, ale najlepsie bolo na tom prave to, ze som netusil, co ma kto v plane, kto je s kym na akej strane a proti komu. Taktiez aj prekvapive zabery ako aj z PULP FICTION (1994), najskor ukazat normalny dej a vsetko, co Tarantino chcel zatajit, ukazal v neskorsich scenach o par hodin skor, co robilo film este zaujimavejsim. Tim Roth mi neskutocne pripominal svojim arogantne elegantnym usmevnym vystupovanim Christopha Waltza, ktoreho by som v tej ulohe videl radsej, ale aj Tim Roth je velmi dobrym uz dlhodobo oblubenym Tarantinovym hercom, podobne, ako aj ostatni K. Russell, S. L. Jackson alebo aj M. Madsen... Jennifer Jason Leigh ma podla mna zasluzenu nominaciu na Oscara za najlepsiu herecku vo vedlajsej ulohe, teda hlavne za jej vystupenie v poslednej polhodine nemalo chybu. >>> (Videl v kine 31.01.16) >>>

    • 20.9.2015  20:34
    Skrytá vada (2014)
    *

    Jedna neuveritelne nudna katastrofa. Hrali tu dobri herci a preto som to chcel vidiet, ale veril som, ze ma to bude bavit, lebo som videl uz vselijake filmy, ale toto bola jedna velka nuda. Takze sorry Paul, dal si si zalezat na scenari a ziskal si aj nominaciu na Oscara za scenar a kostymy, ale pre mna to bolo utrpenie.

    • 13.9.2015  00:52

    Nic velke som od Hitmana necakal, dal mi presne to, co som ocakaval, teda akcnu oddychovku, takze som spokojny.

    • 19.5.2015  21:36

    Neviem, ci film roka, ale uplne sa do detailov zhodujem s komentarom uzivatela T2. Je to Epicke, bombasticke, spektakularne, zbesile, sialene dobrodruzstvo, ktorej bubnova hudba Junkie XL len pritvrdila na pilu. Na tento film len tak rychlo nezabudnem. A samozrejme skvele 3D. George Miller vedel, ake su dnesne vymozenosti natacania filmov a urcite si v porovnani s Mad Maxom spred 30 rokoch vedel predstavit, ako by to mohlo vyzerat. A vobec nesklamal, naopak prekvapil.

    • 8.3.2015  18:22
    Chappie (2015)
    *****

    Ano, cislo 22 zije!!! Tentokrat nie uderom blesku, ale sikovnym preprogramovanim. Brutalita a nasilie su tu podobne, ako aj v Robocopovi, Chappie bol rovnako mily, ako aj Cislo 5 - Johnny petka, takze mix oboch filmov, ktore som v detsve miloval vysiel u mna na plny pocet bodov a Hans Zimmer to svojou perfektnou hudbou len pritvrdil. Neill Blomkamp sa aj vdaka filmom ako District 9 a Elysium vysvihol u mna na oblubeneho rezisera, od ktoreho sa budem tesit na kazdy dalsi film. Tiez ma prekvapila zaporna uloha H. Jackmana, ale J. Foster nebola v Elysium ina. Takze len mozem suhlasit s komentarom uzivatela Sidzej.

    • 17.2.2015  19:44
    The Presence (2010)
    *

    Jednu hviezdicku za to, ze som nezaspal. Co tu vlastne robila Mira Sorvino? Urcite ani ona necakala, ze to bude tak zle a nudne natocene. Prve slovo sa tu prehodilo myslim ze az po stvrthodine, uz som sa zlakol, ci to pri 80 minutovke nebude nemy film a co sa stalo potom? No hrozna nuda, ako filmova telenovela pre milovnikov nejakych paranormalnych javov by to mozno uslo. Ja neviem, ale aj Slovenski filmari by natocili asi lepsi horor, teda ak sa to da vobec hororom nazvat. Proste slabota.

    • 3.12.2014  13:45
    Chlapectví (2014)
    ****

    Super, bavilo ma to, do plneho poctu mi tu chybalo len o trosku viac dramatickych scen. Vobec by som nebol proti, ak by reziser natocil dalsich 12 rokov, teda od Masonovej 18-tky az do 30-tky. Bolo by to mile prekvapenie a jedinecne, nikdy nikto predtym nic take nenatocil. Skoda len, ze v tomto filme nevpisoval reziser aspon datumy, o kolko mesiacov alebo rokov sa ta ktora scena odohravala, bolo to vidiet len na jeho zmene ucesu, zmeny prostredia a tak, ale datumy by som vzdy privital, bolo by to o to zaujimavejsie, ale inac super napad. 160 minut mi ubehlo velmi rychlo.

    • 16.7.2014  22:35
    Doupě (2014)
    ****

    Zabavny akcak, pri ktorom netreba premyslat nad tym, co je a nie je realne. Ak chcete premyslat, vyhnite sa tomuto filmu ako sa len da. Chcel som ho vidiet aj vdaka Walkerovi, predsa len jeho posledny kompletny film, ak sa nemylim a Luca Bessona mam tiez rad, len ten zaver by som az tak neprehnal. Inac film je lepsi, nez som cakal na zaklade priemernych hodnoteni.

<< předchozí 1 2 3 4 14 27 39 52