Recenze (12)
Nebezpečné myšlenky (1995)
Co měl znamenat ten dabing?? když přejdu to, že se to nedalo moc poslouchat, ale stejně jsem vydržela, tak 2* ale stačí.. žádnej zázrak.. never more..)
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
He´s just trying to be a good person... His name is Earl!
Storytelling (2001)
"Fuck me negger, fuck me hard.." - věta, která mi po shlédnutí pořád brouzdala v hlavě. Mladičká Selma Blair mě prostě dostala. A druhá povídka? Synáček zhipnotizuje otce a chůva je pak otráví? Mazec.. Nezbývá, než nad tím přemýšlet.. A to mě baví..:))
Předtucha (2007)
Nebylo to tak špatný.. Bullock se mi tam docela líbila- konečně trochu něco jinýho..
Horší už to nebude (2006)
Zvláštní film.. Hvězdičky dávam jen za herecké výkony, přesto film mě ničím nezaujal.. Co tam mělo být tak vtipného?? S takovým hereckým obsazením bych teda čekala mnohem víc!! Modlila jsem se, aby už byl konec!! sorry..
Vratné lahve (2007)
Hezkej, příjemnej českej film- prostě Svěrák.. ale zase bych z toho nedělala nějakej zázrak.. za chvíli ten boom zase opadne..
Vlasy (1979)
Tento muzikál na mě velmi zapůsobil- doba hippies, bezstarostnost a pak krutá ironie osudu... ještě dlouho potom jsem na to musela myslet..
Karate Kid (1984)
Docela me to bavilo... za meho mladi...:)
Alenka v říši divů (1999) (TV film)
Docela příjemná pohádka... nic vic..
West Side Story (1961)
Zabte me ale ta hudba mi zezacatku lezla hrozne na nervy! Prislo mi to hrozne monotonni, ale nakonec se to dalo vydrzet.. Nevim proc to je tak genialni, ale neberu vam to- Bernstein proste neni muj salek kavy.. Ale stejne je ten muzikal necim chytlavy.. To prostredi, Zraloci, Tryskaci...