Poslední recenze (7)
Úsvit mrtvých (2004)
Po vzhlédnutí tohoto filmu jsem musela zatleskat všem zůčastněným. Ikdyž se nejedná o ultraoriginální a novou tématiku, tvůrci ostatní Zombie film, které byly natočeny před tímto kolosálním dílem, naprosto rozmetaly. I tak film pár malých chybiček má, ale naprosto je zastínily už jen výkony jednotlivých herců. A navíc jsem konečně objevila film se zombies, kde všichni nejsou avsolutní hrdinové a ničeho se nebojí. U scény, když Kevin Zegers zdrhne potom co se jim tam zvedne mrtvola, jsem se dokonce i zasmála. Nicméně mi tak trochu vadí, že ve filmu není vysvětlen původ pandemie.
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Takhle jsem se u filmy už dlouho nezasmála. Začátek je trochu slabší, ale pak se to rozjede a smějete se až do konce. Clary a Simonovi to totiž moc nejde, ale jak se objeví nové postavy smějete se jako blbí. Na zcénu totiž přicházejí Užvaněnej narcista Jace, kterej nezná význam slova humor. Můj nejoblíbenější protivnej homosexuál Alexandr, který moc nemluví, ale když tu pusu konečně otevře stojí to za to. Ledová kráska Isabele, která vipadá místo na 18 tak na 30. A poslední však neméně důležitý čaroděj Magnus, kterej je schopný na svojí vlastní párty chodit i v trenýrkách. Když k tomu všemu přidáte i šílenýho taťku Valentýna v podobě Jonathana Rhyse Meyerse, kterej pár lidem omlátí hlavu o klavír je z toho sice šílenej, ale neuvěřitelně vtipnej film.
Tři do páru (2004)
Tak tenhle film byl totálně debilní. Bez urážky, ale jediné co je na filmu aspoň trochu zajímavé je jeho název a bohužel i ten by chtěl trochu okořenit. Když si čtu hodnocení a komentáře, přemýšlím jestli vůbec myslíte ten samej film. Mám totiž silný dojem že ne. Jediná věc, která mě donutila se na ten film dodívat, bylo to že jsem se snažila zjistit jestli Colin hraje homosexuála nebo ne.