Recenze (542)
Inferno (2016)
Tohle bylo špatné, už příběh moc nedrží pohromadě, všechny hádanky až přehnaně očividné a (aspoň já jsem je odhadl) i bez znalosti jednotlivých indicíí je jasné kam povedou. Felicity Jones je tu lepší než ve SW, ale její postavě je věnováno málo prostoru, který by lépe vyložil její vývoj. K tomu spousta flashbacků a ani Zimmer tentokrát nenadchnul.
El manzano Azul (2012)
Milý rodinný film, městské dítě na venkově se učí pracovat a mít rád přírodu. Ke konci opravdu útok na city, ale celkově zas tak nevyniká - pár výborných scén střídá pár hodně divných, ale to se dá vysvětlit zemí původu a potřebou tahat emoce za každou cenu ven.
Assassin’s Creed (2016)
Vizuálně zajímavé, takže lituju, že jsem neviděl v kině. Příběhově, ale příšerně zmatené a nudné.
Křehká identita (2012)
Zajímavý dokument, fascinující, že autorku nechali natáčet takhle ve vnitřním kruhu, ale bez znalosti problematiky jsem se výrazně ztrácel v tom, kdo je kdo.
Circle: Uzavřený kruh (2017)
To, že je hlavní hrdinka extrémně blbá a naivní je záměr, který se povedl. To, že je je ten film nudný, překombinovaný a nic neříkající už bohužel ne. Spousta témat, spousta nápadů, ale vlastně nevyužité - řeší je prvoplánovitý problém, že ne každý chce být online, a řešením je, že je k tomu donutí. Emma dobrá, ostatní ale příliš málo prostoru.
Suburra (2015)
Velké plány vždycky skončí u nepředvídatelné maličkosti.
Ceny Thálie 2016 (2017) (pořad)
Bez medailonků a s divnými trapnými meziscénkami.
Očista: Volební rok (2016)
Dvojka asi nejlepší, ale politická rovina a změny ve společnosti, které se mohly projevit po zavedení této praktiky, kvůli tomu, že je zde delší časový rozestup, tvoří velice zajímavý doplněk k jinak tradiční akci.
Očista: Anarchie (2014)
Lepší než první díl, ale vesměs jen pořádná brutalita.
Asfaltová džungle (1950)
Perfektní plány opravdu nikdy nevyjdou, nebo je třeba naplánovat i improvizaci.