Recenze (1 594)
Ježek Sonic (2020)
Opět zase jedna rodinná mrdka. To je tak na jednu hvězdu. Další hvězda za to, že konečně jednou vyslyšeli fanoušky a další hvězda za to, že se v rodinné mrdce nevyskytuje otravný fakan.
K zemi hleď! (2021)
Adam McKay je pro mě mrdkař. Tzn. natáčí samé mrdky. Ale tentokrát se to asi zlomilo. K zemi hleď jsem si fakt užil.
Peacemaker (2022) (seriál)
Trošku hloupější (úplně hloupou) hlavní linku vyvažují naprosto dementní (dementně zábavní) B-rank antihrdinové.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Tohle mohl být skvělý film, jenomže bylo potřeba to udělat PG-13...
Fresh (2022)
Bohužel, final arc s uhryznutými kulemi byl (i když skvěle natočený a sestříhaný) více než předvídatelný a docela kazí celkový dojem. Na úplný závěr se mi líbila subverze ve formě prchajícho černocha, nicméně film končí v pozitivním duchu, i když tak trochu zapomněl na henchmana Šóovi manželky, který jistě jen tak neodkráčí od zcela nebojeschopného masa...
Batman (2022)
Takhle se prodává skvěle natočená, přesto obyčejná detektivka komiksovým nerdům. Film velice zábavný, ale název je jen lákadlo.
Legenda (1985)
Nedokoukal jsem... vlastně jsem to jen tak načnul. První uširvoucí písničku jsem přetrpěl s tím, že to snad nebude opakovaný jev. Byl a hned zkraje té druhé jsem měl dost. (Nedo)koukáno s dabingem.
O kuřatech a lidech (2015)
Po jablkách a zejména po rytířích jsem si Jensena zamiloval, jenomže tohle je prostě jen neskutečná píčovina. Na komedii málo komediální, na drama málo dramatické a na shock value totálně předvídatelné...
Smrtelné stroje (2018)
Viděno před cca 3 lety, pamatuju si v hlavních rolích Nathana a jakousi potvůrku podivnou, potom tam byl nějaký něchutně CG chlap, Matrix asiatka a Hugo Weaving (ten zase nebyl Matrix vůbec). V brutálním digifestu tam jezdili nějaké mašiny a potvůrka podivná se snažila Huga zabít, nějaké rodinné záležitosti nebo co. Potom se nějak dostali k jakési Velké čínské zdi, létalo se v balónech a potom to skončilo. Buďto dobře nebo otevřeně, to už nevím...
Sebevražedný oddíl (2021)
Wow. Warneři musí být asi fakt zoufalí, že Gunnovi dali až takovou volnost. A povedlo se. Michael Rooker a Nathan Fillion jsou ale k nasrání...