Oblíbené seriály (10)
Angličtina - Extra (2003)
Seriál plný humoru a vtipných situácii. Inak, než 5 hviezd sa mi nedalo. Plus výborné na angličtinu!
Beverly Hills 90210 (1990)
Seriál, ktorý je starší než ja, no pritom na ňom nevidím žiadnu chybu. Hltala som všetkých desať sérii. Od úplne prvej časti až po tú najposlednejšiu je tento seriál viac než dokonalý!
Bylo, nebylo (2011)
Kúzelný seriál. V mestečku Storybrooke sa budete cítiť ako doma.
Pýcha a předsudek (1995)
Verná adaptácia. Jane Austenová písala výborne. A taký je aj tento mini seriál.
Horná Dolná (2015)
Skvelý slovenský seriál, plný humoru a každodenných trápení niektorých ľudí. Čím viac bude častí, tým lepšie.
Susedia (2006)
Totálne najlepší slovenský seriál aký kedy natočili. S Marcinom a Krausom, a Tlučkovou a Rákovou v hlavných úlohách to nemá chybu.
Sherlock Holmes (1964)
Čo sa dá k tomu povedať? Klasika je klasika a klasikou to ostane.
Záměna (2011)
Výborné! Štyri série pozreté, teraz len čakať na piatu. Skvelý seriál, ktorý má hlavu a pätu, človek si z tohto seriálu môže veľa vecí a ponaučení odniesť. Plus hodiny posunkovej reči zdarma. Veľa vecí som sa naučila. Skvelé obsadenie, výborný námet, niet čo vytknúť. Jeden z najlepších seriálov, aký kedy ľudia dokázali natočiť!
Sabrina - mladá čarodějnice (1996)
Kúzelný seriál s kúzelnou herečkou v hlavnej úlohe (Melissa Joan Hart). Milovala som jej moc, jej dom, jej Salema, jej kamarátov a jej Harveyho. 5/5