Poslední recenze (41)
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Opravdu velké zklamání. Je to hrozně dlouhé, místy hrozně nudné a navíc po svěží originalitě přichází parodie sama na sebe. Hlavní záporák je opravdu slabý odvar Samuela z jedničky, prostě jí to fakt nevěříte. Jediné dobré cameo je Elton John, jinak mi to přijde nějaké úplně zbytečně přeobsazené na to, že tam mají jen pár štěků. SPOILER: Závěrečná scéna nás má navnadit na trojku kde by měl asi dostat víc prostoru Channing Tatum... za mě raději už fakt ne tohle stačilo.
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Kupodivu mi první 3/4 filmu ač se jednalo vlastně jen o konverzační část přišlo celkem v pohodě a chtěl jsem dát 3*, ale ta akční část to fakt sráží, takže nakonec jen 2*. Celkově vzato příjemné překvapení, neboť jsem čekal totální slátaninu ;o).
Chappie (2015)
Bože, to byla strašná Čapíjovina. 1,5 *