Oblíbené seriály (8)
Kung Fu (1972)
Hardcastle a McCormick (1983)
Pobřežní hlídka (1989)
Krok za krokem (1991)
Ženatý se závazky (1987)
JAG (1995)
Ve jménu vlasti (2011)
Viděl jsem první dva díly a jsem nadšený. Už ani nevím, kdy se mě stalo, že se těším na další díl seriálu a mám obavu, že ho v TV prošvihnu. Užívám si pocit, že čekám celý týden na další díl jako v dobách před videem, DVD, internetem a jsem napnutý, jak se děj vyvine a jak to celé dopadne. Na seriál jsem narazil úplně náhodou a fakt mě baví!!! Zatím za zápletku, obsazení, zkrátka za "všechno" jednoznačně 10/10
Odložené případy (2003)
Tenhle seriál mě prostě a jednoduše sednul. Líbí se mě námět, herci a zejména zpracování, kdy se prolíná minulost a současnost. A těším se vždy na konec dílu a "hudební klip" na závěr po vyřešení případu. Zkrátka pro mě TOP krimi seriál.