Poslední recenze (1 007)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Těžký, neuvěřitelný, dech beroucí životní příběh jako tento je doslova a do písmene jako stvořený pro kolosální filmové provedení. Chladná atmosféra sálá z plátna, či obrazovky od první sekundy, beznaděje hlavního hrdiny dopadne tvrdě na divákova bedra a krajina nepotřebuje víe rozvádět... Co více dodat? Doslech jsem se, že Leo měl dostat toho vysněného oscara za jiné snímky a nikoliv za tento, s čím na plné čáře nesouhlasím. Leoš hrál famózně v řadě filmů, ale co prováděl v Revenant je pro mě jednoznačně jeden z nejlepších výkonů celé kinematografie, prostě famózní pokoukání! Co na snímku oceňuji nejvíce je fakt, dodržet při natáčení původní rutinu pobytu v přírodě a téměř všechny scény natáčet v překrásné krajině jako tato!!! SMEKÁM! - 10/10 -
Terminátor (1984)
V dílnách Jamese Camerona vznikla fascinující a zcela nadčasová mozaika nesmrtelných momentů v podobě Terminátora. Takže nehodlám dlouze řečnit. Arnold je pro mě bez váhání jeden z nejúspěšnějších lidí celé historie, velký vzor ve sportu i ve filmu a tady na něm zůstává pohled stát. Režie famózní, děj a efekty - opětovně dodávám nadčasové. Sečteno a podtrženo životní zážitek a KULT s velkým KULT!!! - 10/10
Marťan (2015)
Dlouhou dobu jsem si nějaký snímek nevychutnal jako tento! Člověk by si řekl, že z počátku přijde lehčí otrkání, seznámení s postavami, jenže celá zápletka je vyzrazena v cuku letu a já jsem neměl šanci odtrhnout oči od obrazovky. The Martian poskytuje vše, prostě vše! Ani nejde o vizuální vychytávky, které na sobě v dnešní době nese kdejaké stupidní béčko, tento film má nápad... Má v sobě ukryto to "kouzlo", které dokáže omámit nejednoho jedince. Takže Ridley Scott jednoduše opět potvrdil, že tento žánr mu patří. - 10/10 -
Poslední deníček (51)
-- V rámci oscarovky roku 2013 --
12 let v řetězech - 8/10 -