Recenze (14)
Kráska k sežrání (2017)
Opravdu delikátní podívaná!
Bez soucitu (2010)
Rhys byl s tou vázou koksu opravdu rozkošnej ...vlastně i bez ní. Travolta mě bavil. Pro mě rozhodně zajímavá dvojka.
Sněhurka (2012)
Parádní kostýmy.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Přehnaná řež.
Deadpool (2016)
Občas hezky detailní zpomalené záběry a parádní kamera, rozhodně efektní zpestření. Humor klasicky napůl idiotskej...
Neon Demon (2016)
I přes zajímavou vizuální stránku je film příliš zdlouhavý, občas až nudný. Navíc hlavní herečka s "onou tajemnou esencí" mě nezaujala vzhledem ani hereckým výkonem.
Warcraft: První střet (2016)
Nejvíc mě na tom zaujaly ty závěrečný titulky. :)
Daredevil - V krvi (2015) (epizoda)
Příliš mnoho násilí.
Logan: Wolverine (2017)
Nechutný jatka, kde kromě staršího chlápka naprosto bez zaváhání vraždí i malá holčička. Perfektní podívaná pro zvrhlý milovníky násilí. Jsem ráda, že to už skončilo. P.S.: nečejte na potitulkovou scénu.
Kostka (1997)
Skvělý nápad znehodnocen naprosto strašnými herci.