Recenze (9)
Adikts (2024) (seriál)
bandger bola sracka, toto je tak o min. 2 stupne lepsie
Asteroid City (2023)
kamera filter čistý grc, nepozerateľné
Flash (2023)
Nazývať toto najlepší DC film je ako tvrdiť. že naj Terminátor je tretí diel. Asi som od toho očakával niečo iné ako toto.
Pluk mizerů (2022) (seriál)
pilot nuda, ale od polovice druhej casti fakt dobre
Zpráva o záchraně mrtvého (2021)
kamera za trest
Kraj (2020)
Divoké historky po polsky.
Eternals (2021)
Jedným slovom. Divné.
Bažináč - Pilot (2019) (epizoda)
Ako vyzera to dobre, ale Crystal Reed je proste strasna a pozerat sa na nu dalsie diely asi nedam.
La La Land (2016)
Čo sa týka deja, tak aj Štefan ho má vo filmoch viac ako toto. 2 body za Emmu a 1 bod za A Flock Of Seagulls - I Ran. Zaťiaľ sklamanie roku, film na ktorý si určite už nadruhý deň ani nespomeniem.