Recenze (674)
Vánoční skřítek (2003)
Bylo to celkem dost úchylný.
Ledové království II (2019)
Písničky tentokrát nic moc extra.
Tchyně a uzený (2011) (TV film)
Udělala bych tchyni kávu. Poslední!
Vlastníci (2019)
Jako by natočili naši schůzi.
Lví král (2019)
Na chlup stejné scény, nudaaa...
Amadeus (1984)
Amadeův smích mě trochu znepokojoval.
Nákaza (2011)
Chvíli si budu mít ruce...
Bez vědomí (2019) (seriál)
Parádní schíza se skvělými herci!
Bitva u Midway (2019)
Za efekty by zasloužili, patlalové.
Hotel Mumbai (2018)
Vymejt vám mozky láskou, tschoorahtzi!