Oblíbené filmy (6)
Holka z livechatu (2018)
Všechno úplně všechno (2017)
Příjemný film s jasnou romantickou linkou, která se v druhé polovině rozvine i v něco víc. Asi bude hodně záležet, na tom, jak se více, či méně vcítíte do pocitů Madeline a popřemýšlíte si, jak co byste dělali vy na jejím místě. Pěkný výběr scén, dobře zahráno, jednohubka.
Šprtky to chtěj taky (2019)
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Toy Story 4 pokračuje na vlně minulých dílů, akorát přidává, řekněme "krizi středního věku" u hraček. Příběh balancuje někde nad tématem smyslu hraček v průběhu života a vyrovnáváním se s nevyhnutelnými změnami. Děti uvidí roztomilý příběh a dospělí budou s lehkým úsměvem "vědět to své". Hodně se mi líbila postava Forkyho, který přidal něco nového, akorát to v celém filmu bylo trochu málo z pohledu dospělého.
Převýchova Cameron Postové (2018)
Rámcově zajímavý film nabízející vtahující téma a pěkné scény s dobrými herci. Realističnost nechci hodnotiti, ale nějak se ze scénáře vytratila stránka konfliktu mezi postavami. Takhle mi pojetí snímku přišlo až moc "vyhlazené" a "laskavé". Ale Chloë Grace byla výborná.
Nebezpečná síť (1995)
Naivní žánrovka s příjemně absurdním dějem a průměrnými herci, ale za to s hype soundtrackem a mnoha reálnými odkazy z hackerské subkultury. Film si bez okolků vybírá jen to co se mu hodí a různě to mixuje, ale je to sranda. Hack the Planet!