Oblíbené filmy (10)
Vrchní, prchni! (1980)
Smoljak, Svěrák, Abrhám? Zaručená kvalitka! Výborný. :)
Láska nebeská (2003)
Film plný emocí, krásný - a především přirozený! Není co víc dodat.
Vesničko má středisková (1985)
Miluju tenhle film, miluju hlášky, co jsou v něm! :)
Slunce, seno, jahody (1983)
Všechny 3 díly u mě mají 5 hvězd. Jasně, že to není žádné umělecké dílo, ale je to něco tak neuvěřitelného, že si to prostě zaslouží! Tento humor mě prostě baví, na rozdíl od ostatních Troškových děl, které jsou vyloženě trapné! Slunce, seno se jednoznačně povedlo. A hlavně: " to, co se děje v Hošticích, to ani v televizi nevymyslej!"
Deník Bridget Jonesové (2001)
Na samotě u lesa (1976)
Není co dodat, je to jeden z českých filmových klenotů. "Ale je tady krásně!"
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
MISTROVSKÉ DÍLO. Pro mě je tohle umění! Ti nejlepší herci - špičkový Sovák, humor, hlášky.. Nikdy se neokouká. Jeden z nejlepších filmů co znám.
Román pro ženy (2004)
Román pro ženy mě neskutečně baví. Líbí se mi na něm asi uplně všechno. Atmosféra filmu, styl vyprávění, svižnost. Baví mě humor, hlášky a všechny postavy. Soundtrack ala Iva Frühlingová je velmi příjemný. Nevím,.. má nějaké kouzlo, originalitu a nikdy se mi neokouká. MÁM TENHLE FILM PROSTĚ RÁDA, SRDEČNÍ ZÁLEŽITOST! Oblíbené hlášky: "Nazdar, Lauro. Musím bohužel konstatovat, že ani dnes nevypadáš vyrovnaně.", "Naši furianti...Há, to bude doufám komedie", "Ježiš, to je idiot. Podívej se, co má za mobil.Takovej křáp.", "Představ si, do zadku! A ani jí k tomu nepustil hudbu! "A aa, bez hudbyy, aahh." ......