Oblíbené filmy (8)
V Bruggách (2008)
Le Mans '66 (2019)
Ouuuuu, tak to byla jízda! Ještě teď se mi tají dech při vybavování některých scén. Jakožto spíš nefanoušek automobilových sportu, tohle pro mě byla pecka a překvapení roku. Skvělý příběh a brilantně zahrané i natočené.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Samuel L. Jackson a John Travolta v kultovním filmu Tarantina, předvedli to co sem do té doby v žádném filmu necítil. Tak uvolněné vyprávění o ne příliš zamotáné záležitosti a přesto jsem musel hltat plnými doušky. Pro mě srdeční záležitost a jeden z nej filmu vůbec!
Volný pád (1993)
Super thriller, Douglas v hlavní roli byl fakt přesvědčivý a celý film měl až do posledního konce výborný spád a napětí.
Prokletý ostrov (2010)
Přesně můj oblíbený žánr v mistrovské podobě.
Návrat do budoucnosti (1985)
Jendoznačně nejlepší trilogie všech dob. Tohle je prostě klasika...
Hra (1997)
Tento film jsem kdysi vyhrál v hospodě za 5 piv v nějaké akci. Tehdá jsem ještě netušil jak moc mě nadchne.