Recenze (536)
Jak je důležité míti Filipa (1979) (TV film)
Libuška je, ehm byla, kouzelná i když touží jen po Filipovi, popřípadě Josefovi!
Příběhy domů (2007) (seriál)
Docela zajímavý pořad, akorát bych přehnané výtvarno vyměnil za třeba delší stopáž.
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Opravdu veřejnoprávní počin. Z TV přímo k volbám!
Českem nejen za sportem - Vysočina (2021) (epizoda)
Nemohu si pomoci, mě se Evča moc líbí a to po všech stránkách. Hezké, že ukazují jak žijí i naši jiní sportovci.
Život brouka (1998)
Nejsem zrovna cílovka, ale nebylo to špatné. Mé sympatie si hlavní hrdina získal hlavně jako konstruktér. Lehce mě ťalo, když v baru, kde shání ochranku mraveniště, nedopatřením strčil do nasávajícího komára a pronesl: "Promiň kámo". Mělo by být: "Promiňte dámo.", jelikož krev, jak známo, sají toliko komářice.
Mr. Kriss (2021) (TV film)
Plný počet bez pochyby! Zcela dokonalý dokument o naprosto úžasném človíčkovi plném fantasie...
Trosečník (2019)
Zajímavý filmík s pozoru hodnými rekvizitami.
Vražda ing. Čerta (1970)
Komedie? To mě tedy podrž! Možná z pohledu nezúčastněného diváka, ne tak Jiřinky. Podobná čertovská atmosféra byla i v o 11 let starším snímku Kam čert nemůže.
Amy (2015)
No, holka zpívala jak bůh, škoda že se sčuchla s feťákem.
Folklorika (2007) (pořad)
Díl o Roztocké pouti byl fakt povedený. Je hezké, když se lidé podobně baví. Ani nevadí (spíš naopak), že to není pod taktovkou církve svaté...