Recenze (929)
Cesta do pravěku (1955)
Zemanův legendární film.
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Teď se mi vybavilo jak jsem na to koukal ještě s mojí prababičkou...
Pokémon (1997) (seriál)
Stejný případ jako Yu-Gi-Oh! Nebudu vám tady tvrdit, že jsem se na to nedíval a odsuzoval to. Občas jsem se mrknul a docela pobavil. Za to dávám jednu hvězdu. 2/10
Jádro (2003)
Trochu hodně nelogické a přitažené za vlasy, ale jako film ucházející...
Vítejte v džungli (2003)
Jedna hvězda za Walkena.
Inujaša: Guren no hóraidžima (2004)
Poslední film Inuyashu a jeho partu zavede na záhadný ostrov, kde vládne pevnou rukou tzv. Božská Čtyřka (něco jako Banda Sedmi). Opět humoru moc není a místo něj natsupuje neutuchající akční vřava. Příběh je opravdu nápaditý, ale musím říct, že ke konci už jsem se pěkně nudil. Inuyashovy útoky pořád nějak nefungovaly, Kagome se o něj tentokrát ani moc nestrachovala (i když spadnul do plamenů obrovského obětního kotle) a celou situaci musel nakonec zachraňovat Sesshoumaru, který díky své "neutrálnosti", celému filmu vybojoval jednu hvězdu navíc. 7/10
Dům voskových figurín (2005)
Další tupý horor.
Inujaša: Tenka hadó no ken (2003)
Ve třetím filmu nám autoři konečně ukáží co se stalo ještě předtím než se vůbec Inuyasha narodil. A hlavně jak zemřel mocný Inuyashův otec. Jako film si vede asi nejlépe, jelikož odbočuje z hlavní příběhové linky samotného seriálu a pohlíží na něj z trochu jiné perspektivy. Padouchem tentokrát není osoba, ale meč, který si s Tessaigou Tenseigou rozhodně nezadá. Humoru sice trochu ubylo, ale zato akčních scén je tu nespočet. A když k tomu ještě připočtu velkou účast samotného Lorda Sesshoumara, tak mi opět vychází skoro plný počet! 9/10
Inuyasha - Kagami no naka no mugenjō (2002)
Druhý film je o poznání lepší jak ten první. Nejen, že trochu nastíní osudy postav po smrti hlavního záporáka Naraka, ale celkově je protkaný naprosto libovými scénami včetně té nejlepší a to je Kagomenin první polibek s Inuyashou!!! Musím se přiznat, že jsem se opravdu královsky bavil, smál a žasnul nad tím, jak Naraku dokáže všem zamotat hlavu svým promyšleným plánem, který ho katapultoval na tu nejvyšší příčku mého listu záporných postav... 9/10
Úkryt (2002)
Nic pro klaustrofobiky...