Recenze (4 466)
Wu-chaj (2020)
V titulcích filmu uvedeno: český název Wu chaj.
Operní hvězdy v La Scale (2020) (divadelní záznam)
V titulcích pořadu uvedeno: český název "... znovu hledět ke hvězdám". Operní hvězdy v La Scale; originální název "... a riveder le stelle"; režie Arnalda Canali, Stefania Grimaldi, Daniela Vismara; pódiová režie Davide Livermore.
Stockholmský syndrom (2020) (TV film)
V titulcích filmu uvedeno: rok výroby 2021.
Michael Olivera & The Cuban Jazz Syndicate (2022) (koncert)
V titulcích pořadu uvedeno: český i originální název Michael Olivera & The Cuban Jazz Syndicate: "Y llevó la luz"; režie Raúl Hernández.
Hotel 128, projekt Street Art City (2019) (TV film)
V titulcích filmu uvedeno: český název Hotel 128. Ponor do street artu.
Rodina (2021) (seriál)
V titulcích (všech pěti dílů) seriálu uvedeno: rok výroby 2020.
Keith Richards, život s kytarou (2019)
V titulcích filmu uvedeno: režie Matt Salmon.
Bacurau (2019)
Dlouhou dobu jsem měl pocit blízký tomu, který mám při sledování Schormova filmu Den sedmý - osmá noc. Tady se ale od náznaku podobenství nenásilně přechází k akčnímu westernu, a nakonec jsem si nemohl nevzpomenout na Tarantina. Tenhle obecně přeceňovaný režisér ve srovnání s Bacurau prohrává na celé čáře a nepomůže mu ani z hlediska kvantity jasné vítězství v záplavě krve a rádoby vtipných keců o ničem, tak typických pro jeho filmy. Pro mě osobně moc příjemné překvapení z Brazílie.
Zabijačka (2022) (divadelní záznam)
V titulcích pořadu uvedeno: název Zabijačka aneb Hladový je vždycky smutný, nacpat bříško, to je nutný, původní komická opera o třech dějstvích; režie Vít Bělohradský; divadelní režie Jiří Havelka, Veronika Loulová.
Labutí jezero (2019) (divadelní záznam)
Zdá se to neuvěřitelné, ale autor-titulkář názvu pořadu ve verzi České televize není schopný ani správně opsat příjmení hlavního autora baletní inscenace. -------- V titulcích pořadu uvedeno: český název (s chybou v příjmení choreografa) Labutí jezero v choreografii Matthewa Bournese; režie Ross MacGibbon; divadelní režie Matthew Bourne.