Recenze (90)
Divoké Benátky (2014) (TV film)
Liška vs krab!!!
Balto (1995)
Ten příběh je hroznej, a přitom scénář je z pera hned 4 scénáristů. No možná proto. Dvě hvězdy za odkaz na E. T.ho. Japonský anime je holt jinej level.
Nebeská brána (1980)
2 hvězdy, 2 slova: Rozmáchlé nic.
Vanilkové nebe (2001)
Podle me sem to ani nevidel a cely se me to zdalo!
Hačikó - příběh psa (2009)
Podle hodnocení to vypadá, že spousta lidí nezažívá v životě smutné příběhy. První film v historii kinematografie, kde máte po 89ti minutách pocit, že uběhl celý den, a navíc, vše co jste viděli, jste předem tušili! Jestli chcete film o věrném přátelství psa a člověka, zkuste u protinožců - Red Dog
Hon na pačlověky (2016)
Aby bylo jasno s těma zvířátkama (kvůli kterejm dávaj nejspíš nějaký "sluníčkáři" odpad), tak prase se na zélandu loví ze všech zvířat nejvíc hned po tom "roztomilým" possumovi, kterej páchá největší škody na místní endemické floře...ve filmu je během leteckých záběrů krajiny několikrát vidět obří souška uprostřed nádherné divočiny: tak to je jeho práce! Nikdo, a tím myslím NIKDO, tam tuhle vačici nemá rád, nejhezčí je přejetá na silnici a v zimě krásně hřeje (alternativa vlny). Jak se říká: jiný kraj, jiný mrav a v zemi Pána prstenů moc dobře vědí, že je to prostě škodná a do roku 2050 hodlá veškerý přivlečený predátory eliminovat...jinak budou muset všechny mince s kiwim stáhnout z oběhu. Tak to jen tak pro informaci, aby to zase někoho nekonfrontovalo.
Přízračný svět (2001)
Ctvrta hvezda je za Buscemiho,jinak je ten film nadhodnoceny.
Tři bratři (2014)
Treti hvezda za Sneznik,jinak na Sveraka a celej tym zklamani...vetsina hercu neumi zpivat,a to je u muzikalu myslim dulezity.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
I kdyz museli sehnat komparz mensi nez metr sedmdesat, bylo to nakonec lepsi nez James Bond.
Neuseeland 3D - Das vergessene Paradies (2013)
Attila asi nemel k dispozici dostatecnej rozpocet, zeme takovych prirodnich divu vypada v jeho podani jako dokument o Machove jezere.