Recenze (413)
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Jj, to je klasika:) Výborná dvojka v podání Hilla a Spencera. Nejlepší scény se sborem:)
Julie Lescautová (1992) (seriál)
Docela nadprůměrný televizní seriál. Vždy když nějaký díl stihnu, tak se na něj podívám. Velmi příjemná hlavní představitelka, ale i ostatní herci.
Jurský park (1993)
Nikdy nezapomenu na ten jedinečný zážitek co jsem tenkrát prožil v kině. Přílet na ostrov podbarvený krásnou hudbou Johna Williamse (dosuď nedám na soundtrack Jurskýho parku dopustit), digitální dinosauři (Brachiosaurus na louce) , první spatření Tyranousura, sežrání Nedryho........ a další... Kdyby měl film premiéru teď, tak by to už nemělo to kouzlo jakou to mělo před dvanácti lety, které dělalo především mé děství:) Výborná atmosféra (skvělé momenty se sklenicí s vodou v autě) Úžasní herci (Sam Neil, Laura Dern, Jeff Goldblum, Richard Attenborough) Jako malý kluk jsem pak chtěl prožít dobrodružství na ostově Isla Nublar a začal se zajímat o dinousaury. Díky Stevene, moc děkuji!
Jurský park 3 (2001)
Ten film si to u mě rozlil na celé čáře díky prohře mého milovaného Rexíka:( Zastoupil ho naprosto nevýrazný Spinosaurus...Chybí tu bezpochybně Spielbergova režie a film je normální tuctovou vyvražďovačkou. Alespoň Sam Neil tam zůstal. Mě se zdá, že scénář vždy domýšleli během natáčení. Jestli se natočí další díl, tak prosím u režie Stevena Spielberga, alespoň dva herce z prvních dvou dílů a Johna Williamse:)
Kameňák (2003)
Troško, byl jsi dobrým režisérem, ale za tohle tě měli pověsit, odstřelit, spláchnout do wc a další věci, které by tě zbavily existence!
Kam se poděla sedmá rota? (1973)
Stará dobrá francouská komedie. Výborný humor, krásné okolí Francie a pěkná hudba, dobře zapamatovatelný motiv Co si přát víc:)" Bude se manévrovat":D Nebo: "A taky je můj ředitel." Pane řediteli.." :DD Naprosto skvělý dabing:) Tahle se zdá, že druhá světová válka byla jedná velká legrace, kéž kdyby tomu tak bylo:(
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Téměř komorní příběh má tento trochu "jiný" film Tima Burtona. Nebýt jeho originálního talentu, nudil bych se docela. Navíc je zde další povededný soundtrack Dannyho Elfmana.
Kick-Ass (2010)
Naprostá bomba. Dlouho jsem se tak filmově nepobavil.
King Kong (2005)
Krásný film. Proč by měl Jacskon natočit další dokonalý film? To jako, když natočil Pána Prstenů, tak bude chrlit pokaždé něco geniálního? Prostě si akorát splnil svůj sen a myslím, že se mu to povedlo a mě se to líbilo. Ano, jsou tam vady - film mohl mít víc emocí např. finále atd.. Ale co, bavil jsem se u toho a film si užíval (scéna s červama byla fakt dobrá) Jen škoda ještě té hudby, Shore byl odvolán (jeho soundtrack by byl jistě dosti zajímavý) Ale James Newton-Howard splnil svůj účel na výbornou. No zkrátka pohodový film:)
Kinobox (1993) (pořad)
Kinobox je zpátky. Už matně si vzpomínám na starou verzi, ale utkvělo mi v paměti, že když měl premieru Jurský Park, tak celý díl Kinobox se mu věnoval:) Nyní se Kinoboxu se Čtvrtníčkem opět zvedla kvalita:)