Recenze (413)
Kick-Ass (2010)
Naprostá bomba. Dlouho jsem se tak filmově nepobavil.
Cesta (2009)
Syrové, drsné, smutné...
Hačikó - příběh psa (2009)
Zpočátku jsem tomu nedůvěřoval, ale již v průběhu filmu jsem tušil již, že mne to dostane. A také že ano.
Zrození Planety opic (2011)
Scéna při které jsem nedýchal ? "NO ! " Stejný pocit, když jsem viděl v kině Jurský Park.. Mělo to tempo, děj bez zbytečných klišovitých "zvratů".. Velmi k tomu dopomáhala Doylova hudba při Caesarových "nasraných" nálad a uvědomování si sám sebe. Naprostá bomba !
Návštěvníci (1993)
No již francouzká klasika. Miluji tento humor !
Big Lebowski (1998)
Dlouho jsem se tak nepobavil. Bridges nemá chybu! "Ten tepich do toho pokoje fakt patřil, že jo?"
Ratatouille (2007)
Zatím nejlepší animáč, který jsem kdy viděl. Velmi povedené. Výborné zobrazení prostředí té pravé nefalšované gurmanské Paříže. Výbornou složkou je zde hudební doprovod, který dodává tu pravou příchuť. Prostě klasa.
V Bruggách (2008)
Zážitek při sledování tohoto filmu. Naprosto výborný Farrel, Gleeson a Fiennes. Jednou bych se chtěl do Brugg podívat, a doufám, že nebude uplné peklo.
Zvíře (1977)
Klasika, klasika a klasika:) Belmondo v nejlepší roli. "Já a ženská? No fůůůj!" :-))))
Skrytá identita (2006)
Výborný film. Výborné herecké výkony a ještě snad lepší scénář. Zážitek!