Recenze (413)
Sběratel kostí (1999)
No, atmosféru to mělo. Docela se mi to líbilo.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Setkání je to milé...ale ty staré hlášky:((( provází to celý film, až je to trapné. Ale Suchánek valí (Proč ten člověk páchá sebevraždu? Prej má nějaký dluhy) Geniální:)))
Wanted (2008)
Stylová akční jízda. Výborný McAvoy, krásná Jolie a pěkný hudební doprovod Dannyho Elfmana.
Živě z Bagdádu (2002) (TV film)
Přesně, film si na nic nehraje a jen nám ukazuje situaci v bagdádu. Přijemný Michalel Keaton a krásná Helenka:) A taky mě překvapil mile David Suchet:)
Octopus (2000)
Snímky z ruského satelitu a ponorka z boku:))) Hustý!!!!!!!!!!!
Masakr na střední škole (2003)
Tohle zas nebylo vyloženě špatné.. ikdyž ptákovina na druhou. Ale hlavní zaporák měl skvělé hlášky:)
Peníze jiných (1991)
Nebýt DVita, tak by to bylo tak za dvě možn i míň. Jediný on tomu přidával šťávu. Ani legenda Peck nic nezmohl, ale co taky mohl hrát v té roli co měl, že?
Soudní síň (2008) (pořad)
Tak tohle je největší slovenská sr... ka co jsem kdy viděl:(
Univerzální voják: Zpět v akci (1999)
Ptákovna.
Nadaný žák (1998)
Mrazivé.... brrr...