Recenze (413)
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Sympatické kriminální příběhy a sympatičtí herci (Töpfer, Trojan) dělají z tohoto seriálu kvalitní podívanou.
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Za pět. Už jenom, když se ozve ta překrásná hudba od Svobody.
Anděl na horách (1955)
Docela zábavná komedie s vynikajícím Marvanem. "Taky mohou dát dva kousky, když je to pro chorého" :)
RoboCop 2 (1990)
Tento díl se mi zdá ze série nejlepší. Hlavně hlavní zloduch pak v roli vraždícího robota. Jaký malý špunt jsem se pak bál:)
Pippi dlouhá punčocha (1969)
Jedna velká nostalgie:)))))
Zachraňte Willyho! (1993)
Ale jo, šlo to. Navic pěkná hudba. A ikonický záběr na skákající kosatku přes útes.
Nekonečný příběh (1984)
Snímek děství, konečně jsem si opatřil dvd, abych si oživil paměť, sice už to není ono, ale stejně za 5!!!! Falko forever!!
Děkujeme, že kouříte (2005)
Výborná satira s výborným Aaronem Ackhart.em Trochu mi to připomínalo film Obchodník se smrtí, ale i tak skvělá zábava až do konce.
Veselé Vánoce přejí chobotnice (1986)
Kvůli krásné vánoční atmosféře a výborné hudbě, pod kterou se podepsal Angelo Michajlov.
Hlídač č. 47 (2008)
Filip Renč je dobrý režisér. Oproti minulého filmu stojí opět ve výšinách kvalitního filmového požitku. Pěkná kamera, hudba a .... samozřejmě Karel Roden.který už nemusí dokazovat, že je herec. On je HEREC. Mimo něho mě zaujal Vladimír Dlouhý, kterých se mu podobných filmových rolí moc nedostává. A Jana Svěráka jsem nepoznal:)