Recenze (26)
#annaismissing (2023)
snazi sa to tvarit ako cool moderny film...ale je to len obycajna srajda so scenárom za dve koruny a asi najnesympatickejsími ceskymi "hercami"
Avatar: The Way of Water (2022)
scenarista sa velmi nezapotil...do bodky okopiroval prvy film a jedine co tam pridal, boli alzaci
Deník malého poseroutky: Výlet za všechny peníze (2017)
slabe, velmi slabe....snad nebude dalsi diel, lebo to uz by bol odpad!!!
Gran Turismo (2023)
film o pubertakoch pre pubertakov (hlavne celkovym spracovanim)
Hranice odvahy (2020)
Upozornenie...ak cakate serioznu vojnovu dramu, tak ruky prec od tohto filmu. Namiesto toho totiz dostanete iba rozpravku pre deti, t.j. norsku verziu pernikovej chalupky o jankovi a marienke zasadenu do druhej svetovej vojny
John Wick 2 (2017)
dufam, ze treti diel uz nebude...lebo odpad to isti
Klér (2018)
Tento film by mali povinne vidiet (idealne niekolkokrat) vsetky kostolne krysy, aby sa im konecne otvorili oci
La Maladroite (2019) (TV film)
jedna hviezdicka len za malu herecku v hlavnej ulohe...inak to bolo slabe aj na TV film
Mizerná jízda (2020)
Boratovi nesiahajú ani po členky
Nabít a zabít (2006)
niekto v recenzii predo mnou napisal, ze film ho berie...aj mna bral...ale na spanok