Poslední recenze (993)
Milovnice filmů Pompo (2021)
Vyobrazená láska k tvorbě filmu. Jak píše Jeoffrey, příběh je až moc idealistický (spoiler kinda? hlavně scéna v bance tomu dala "korunu", ale budiž), ale neuráží. Líbil se mi "příběh v příběhu" samotném, námět filmu mě tedy zaujal, jen mu ve finále tolik času nebylo dopřáno. Škoda, že ho nikdy neuvidíme v reálu. Což je dobře i špatně zároveň, protože už mě navnadili. :) 7/10
Wataši ni tenši ga maiorita! (2019) (seriál)
Nehledejte v tomto dílku nic složitého a prostě si ho užijte! Nechte se zabalit do hávu roztomilosti, dejte si něco dobrého, nějakou sladkost na stranu, až vám ta první dobrota dojde... a pusťte se směle do toho. Je to opravdu jednoduchý příběh s jednoduchými, každodenními trablemi. Až na vysokoškolačku, co se zblázní do malé holky. Ale budiž Miyako odpuštěno, dělá moc hezké kostýmy. 8/10
Heion sedai no idatentači (2021) (seriál)
V první řádě musím upozornit, že s tímhle se autoři fakt "vyhráli", především v tom špatném slova smyslu, protože cenzura je zde jen na oko a i když některé scény nejsou přímo na obrazovce vidět, víme přesně, co se děje. A hromada (někdy barevné) krve - to už jsem dlouho neviděla u novějších anime. Po animační stránce perfektní eyegasm. Doporučuji pro pobavení! Slabší povahy, raději se vyhněte (nejspíš, záleží na vašem žaludku, co všechno nevědomky může snést). 8/10