Oblíbené filmy (10)
Mlčení jehňátek (1991)
Tohle je pro mě srdcovka. Film jsem viděl nespočetněkrát, knihu louskám znovu a znovu dokola. Úžasná atmosféra celého filmu, skvělá Jodie Foster a skutečně neskutečný Anthony Hopkins alias Dr. Hannibal Lecter.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
The Art of Flight (2011)
Dobrý Will Hunting (1997)
Kult hákového kříže (1998)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex – The Laughing Man (2005)
Naprosto úžasný film. Ačkoliv je poměrně dlouhý, já ho shlédl na jeden nádech a můžu říct, že pokud bych tak neudělal je docela možné, že bych ztratil tu zapeklitou nit, která prochází celým filmem a je jednoduché ji ztratit. Spousta filosofických otázek ohledně využívání moderní technologie, moci velkých korporací a podstaty života. Za mě 5 hvězd, protože se jedná o jeden z nejlepších anime filmů navazujících na seriál ,jaký jsem kdy viděl.