Recenze (365)
The Tunnel (2011)
Náhodou, tenhle film je poměrně podařený, a líbí se mi, že to pracuje jako "autentic" dokument. Protože zabijte mě klidně za to, ale pro mě to tak docela i působilo. Mohli samozřejmě vymyslet něco trochu jiného než klasické *monstrum*, které se nikdy nepodaří natočit, ale co už. Jediný, co mi ještě tak víc vadilo byla ta nesympatická pí*a, u které jsem si přála nejvíc, aby její sobecká a lhostejná prdel dostala aspoň konečně pořádný kopanec... Na konci mi puklo srdce.
Naposledy spolu (2017)
Sad af... Horor maximálně v jedný scéně, jinak vážně drama, ale pěkně udělané...
Upgrade (2018)
Hah, Stem by se mnohdy docela hodil, co? ;-) Velké překvapení, nečekala jsem, že tenhle film bude něco pro mě a pustila jsem si ho s pochybami, nakonec se ale ukázal pravý opak a já tu musela naprat 5*.
Skryté zlo (2018)
Dean Devlin... Dejte mu někdo za mě jedno velké ocenění, za svinsky dobrý thriller. Děkuji. :-)
Minutes to Midnight (2018)
Vůbec to nebylo špatný, taková klasika. Rozhodně bych tomu nedávala takový nízký hodnocení, viděla jsem mnohem horší sračky, co maj přes 40%.
Srbský film (2010)
Miluju, jak je tady ve většině buď "odpad!" nebo "*****". Já tomu odpad rozhodně nedám, ale vyšší hodnocení než toto taky nemůžu dát, jelikož jsem čekala... asi něco víc. Nebo spíš něco trochu jiného. Ale originalita tohoto snímku se nedá zapřít.
Sick Girl (2007)
Fr, LIVINGDEAD, boric_model = trefné komentáře.
1921 (2018)
Horor rozhodně ne. Ne. Ne. Ne. NE. Spíš tak romantický/drama. Ale krásný. Musím zejména pochválit hudbu, protože songy byly nádherný.
Nepříčetná (2018)
Tohle mě fakt moc nevzalo... Jeden z nejslabších stalk filmů snad. A o té nepříjemné píči v hlavní roli snad ani nemluvím.
Alien Psychosis (2018)
A to mělo být jako co? Bez smyslu, bez logiky, smíchanina všeho možného, ale ve výsledku hovno. Nepochopeno, zavrženo. Nazdar.