Recenze (12)
T2 Trainspotting (2017)
Díky Mr.Boyle....
Jurský svět (2015)
Obavy vystridalo nadseni.......
Sousedi (2014)
Komedie ma byt vtipna........Co vic si prat......?
Rychle a zběsile 7 (2015)
Spravne prekombinovane a hlavne kulervouci akce.........kdo z vas na to ma?
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Proste skvele.....
Deadpool (2016)
Jsem tak stastny ze tento film konecne vzniknul......Tak spokojeny a s usmevem na rtu jsem uz z kina dlouho nevychazel.......Film je vtipny,akcni,romanticky a hlavni hrdina je spravne drzy......Vyborny start noveho filmoveho roku........
Na hraně zítřka (2014)
Bez zbytecnych kecu.......5 hvezd
Strážci Galaxie (2014)
Jak nekdo muze dat tomuto filmu jen 3 hvezdy.Vzdyt tohle je jasna pecka leta a celeho roku.Chcete videt komedii?Chcete videt akcni film?Bezte na tento film.Ani minutu jsem se nenudil.Samozrejme videno ve 2D a s titulky.Pred zkouknutim filmu jsem si precetl recenzi na jednom filmovem serveru a vse co se jim nelibilo bylo na tomto filmu vytecne.........Jasnych 5 hvezd.......
Útok na Bílý dům (2013)
Prijemne pondelni chvile stravene s timhle filmem............
Kick-Ass 2 (2013)
fuck off kritici.............fuck off recenze.............jasnych pet hvezd..........