Recenze (630)
Zvětšenina (1966)
Dost netradičně pojatý film , kdy nevíte co si o kom máte myslet a nakonec přijde trochu zklamaní a říkáte si to je jako všechno , celkově však film není špatně udělaný jen může diváka zklamat.
Čertoviny (2017)
Místy se mi zdálo jako bych to tak nějak už vyděl a taky jo pan Troška se vrátil na místa kde natáčel pohádku např - Pricezna ze mlejna nebo jiné jeho oblíbené místa , no a pak do slepil do hromady ,škoda že nenašel něco nového a originálnějšího protože to jak mluvil sedlák a pořád stejná stavení vás dovede k myšlence že všude byly stejné vesnice a jen svítilo sluko . Prostě originalita tomu chybí .
Řek Zorba (1964)
Očekávání byla trochu větší ale to co předvedl Anthony Quinn to skoro vše zachránilo , takovýhle herecký výkon se jen tak nevidí . Jinak se mi film zdál zbytečně dlouhý a měl tak i zbytečně hluchých míst a nebo se táhl. Samozřejmě musíme rok zohlednit rok natočeni.
Kruhy (2017)
Tady jsem tak nějak věděl do čeho jdu tak jsem výsledkem nebyl zas tak překvapen ,jo pár slušných chvil tam bylo ale když to natočily již po několikáté na stejný námět tak už to ztrácí originalitu tak bych ten námět už nechal a točil něco nového z tohodle se fakt víc vytřískat nedá.
Velká hra (2017)
Tenhle film je natočen geniálně ,nemá slabé místo a člověka zaujme od začátku do konce .Navíc herecké obsazení nemohlo být lépe vybráno celkově jestli to někoho nezaujme tak nevím co by už chtěl .
Mac a já (1988)
Krásný film ale nejlepší byl ten malý mimozemšťan .
U konce s dechem (1960)
Tady Belmondo ukázal že se může machrovat když člověk vážně má talent na hraní , a to on bezesporu má . Já tenhle film považuji za základní kamen jeho budoucí karjéri která byla velice bohata a povedená , a navíc film je velkou inspirací i pro další filmaře protože ho dnes můžeme právem označit jako kůltovní .
Hořící keř (2013) (TV film)
Nevím čím začít , celkově se tato mini série velice povedla po všech stránkách . A jsem rád že si na tom dali záležet a neudělali z toho jen falší tuctovej film protože tento moment je v našich dějinách jeden ze zásadních a tak si také zaslouží být slušně natočen .
Jízda vysočinou (1962)
A zase to ta ženská posrala, omluvám se ale pokud by se tam vynechala hérečka a jelo se jen pro zlato a zápletka se nesla v čistě urážkách a přestřelkách tak by to taky nedopadlo vůbec špatně.
Mrtví k snídani (2004)
Normální hororová komedie která nijak neurazí.