Recenze (437)
Beznadějný trouba (2011)
Takový průměr... Nenaštve, občas se zasmějete, ale skvělý pocit z toho mít nebudete... Jen tak pro oddych když není co dělat je to ideální ;) 50%.
Bez soucitu (2010)
Mě se tenhle film prostě líbil. Akce až na půdu (ikdyž naprosto nesmyslná, ale do filmu to skvěle zapadá) a spoustu hlášek, které Travolta hází jednu za druhou jsou opravdu skvělé.... Prostě je to zajímavá podíváná se spoustou akce, neuvěřitelných "hovadin" a tunou srandy.... 90%.
Bratři (2009)
Dobrej scénář, herecký výkony, ale špatný obsazení Tobeyho Maguirea. Nejdříve jsem pořád viděl jen toho spravedlivého spider-mana a potom podvyživeného U.S. vojáka, který rozhodně neměl na to aby byl důstojníkem, natož pak na to aby udělal to co udělal. Tohle je ovšem jediná výtka filmu proto 4* ;)
Brouk v hlavě (1969) (divadelní záznam)
Skvělá podívaná. Hlavně na "Butóna" v podání Vlastimila Brodského, ten byl naprosto geniální. Samozřejmě i ostatní postavy jsou zahrány velice pěkně, ale Brodský je jednoznačně přehrává na plné čáře (jeho hry byly vždy legendární)... 100%
Brutal Relax (2010)
Vemte dohromady veškerou krev z Kill Bill, všechen sliz a ještě trochu víc z Vetřelce, brutalitu toho nejlepšího hororu co jste kdy viděli, to vše narvěte do 15 minut, dejte domu komický nádech a máte Brutal Relax :D Tohle je prostě snímek, ke kteréme budete hledat ekvivalent jen s obrovským vypětím sil a to si vzpomenete max. na Bagmana, který stejnak úplně neodpovídá tomuto stylu :D Brutal Relax, je prostě opravdovým brutálním relaxem, který mile překvapí a pobaví ;) 85%
Bůh kuchyně (1996)
Je to blbý až se tomu vážně musíte smát..... ale pořád je to blbý :D
Bůh masakru (2011)
Takt tohle je vskutku skvost! Čtyři lidé v jedné místnosti celých 79min. a stále máte potutelný úsměv na tváři s velice častými výbuchy smíchu (hlavně v druhé polovině filmu). Herecky bravůrně zvládnuté a to nemluvíme o ničem jednoduchém, jelikož postavy nejen, že nemají moc prostoru, jelikož jsou čtyři v jedné místnosti, ale každá postava prochází několika stádii změny charakteru a na konci žádná z nich není stejná jako ta na začátku. Prostě scénáristicky a herecky dokonale zvládnuté. Jdu přestavit žebříček na profilu za rok 2011. Navíc si tohle musím prosadit, aby jsme si to zahráli v amatérském divadle... 100%!!!
Bulšit (2001)
Jedna z prvních parodií co jsem viděl a vzhledem k tomu, že jsem byl o devět let mladší, tedy mi bylo 12 tak jsem tuhle teen, vulgarismy hltal jak to jen šlo ale i po těch devíti litech je to jedna z lepší parodií, které můžete vidět (ačkoliv je občas až nechutná). 75%.
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Nejlepší seriál z české produkce. Asi nic lepší dle mého názoru jsme v podstatě ani nenatočili. Poláčkova kniha je úžasná ale filmové zpracování je ještě lepší. Kdo to neviděl není u mně Čech. 5* a kdo dá míň neví co je dobrý ;)
Captain America: První Avenger (2011)
Stálá se něco děje a dvě hodiny uběhnou jako nic. Pár chybiček by se našlo, ale na druhou stranu, ty najdete všude. Obsazení dobrý a hudba taky. Konečně zase režisér Joe Johnston natočil něco kvalitního, jelikož od Jumanji to šlo s jeho tvorbou dost z kopce... A hlavně se doporučuji kouknout na úryvek po závěrečných titulkách, jelikož to bude stát opravdu za to (těšim se na to jak malej kluk :D ) ;) 90%.