Recenze (437)
Matrix Resurrections (2021)
Tak takhle Matrix opravdu ne! Nejlepsi na filmu jsou retrospektivni sceny z minulych dilu. Jinak Neo jako senilni deda dochazejici k psychousovi, to je opravdu upadek. Navic se pokrivil, zamotal a propadl do hlubin nicoty skvele vymysleny zpusob fungovani agentu. Tohle je zkratka scenaristicky a rezijni maglajs, kde to ze dna vytahuji herecke vykony (no jeste aby ne, s takovym obsazenim).
Oscar 2021 (2021) (pořad)
Tak letos to bylo dost nudné a bez emocí. Nejlepsimi momenty byl popis co znamená režírování ve dvaceti sekundách od všech nominovaných a historka ne/vhodnosti výběru jít v sedmi letech na Terminátora 2. Snad se to napřesrok zase vrátí do starých kolejí, kde bude opening number, lidi, kteri si budou i podávat ruce, objímat se a většina filmů nebude jen o politické korektnosti....
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Rozporuplná komedie, kde víte dopředu čím to musí skončit. Osobně dávám 70% jelikož zvláštním způsobem vtipné scény nejsou moc vtipné. Respektive jsem měl pocit, že bych se měl smát, ale něco mi k tomu vždy chybělo. Jinak postavy jsou skvěle vykreslené, naprosto různorodé a děj na český poměry dost originální.
Dámský gambit (2020) (seriál)
Tohle je skvost! Je to chytry, ma to dej, super kameru, kostymy, make up a hlavne brilantne vybrane herce.
Chicagský tribunál (2020)
Opět se potvrzuje, že Amerika má velké soudní, politicky ovlivněné procesy v krvi a umí je i skvěle ztvárnit na plátně, stejně jako Frost vs Nixon, nebo Philadelphia, tak i The Trial of the Chicago 7 je skvělé herecky, hudbou, režijně i scénáristicky (ještě aby ne, když je to založený na skutečných událostech) zvládnutý pohled do americké justice.
Jako v bavlnce (2020)
Kouknete na prvni pulku, ktera ma napad a spad. Pak to vypnete, jelikoz se z toho stane iritujici blbost...
Mank (2020)
Ačkoliv se nesetkám s názorem většiny lidí, tak Mank je za mě nadprůměrný film! A to ať herecky, režijně i scénáristicky. Do plného hodnocení mi tam sice něco chybělo, ale sám netuším co to bylo, jde spíše jen o takový pocit....
Ma Rainey – matka blues (2020)
Ma Rainey's Black Bottom je původně skvělá divadelní hra a ač jsou Chadwick a Viola skvělí, tak to na divadelních prknech mělo i zůstat. Filmu chybí začátek a konec je takovej nedopracovanej. Film bohužel nenastoluje správnou atmosféru, což vedlo i k občasné nudě a výsledkem je takový nemastný, neslaný blues, které je sice hezky zahrané, ale to stačí na průměrný 3* film...
Nadějná mladá žena (2020)
Pro čechy ne moc aktuální, ale pro Ameriku v poslední době neustále omílané a ožehavé téma sexu s opilýma holkama. Nicméně tentokrát je podání naprosto odlišné než v jakémkoliv jiném snímku. U něčeho se bavíte, jindy vám film brnkne na dramatickou notu, něco očekáváte a něco zase ne. To vše a navíc skvěle zahraná hlavní role v podání Carey Mulligan dává dohromady velice zajímavý a hlavně vyvedený kousek.
Střípky ženy (2020)
Film skvěle zachycuje vyrovnanou nevyrovnanost člověka. Vanessa Kirby i Shia LaBeouf do rolí padli jak pr*el na hrnec. Velice vydařený snímek. A ačkoliv chápu nutnost scény porodu, tak ne všechno jsem potřeboval vidět :D