Poslední recenze (5)
Černobyl (2019) (seriál)
Nemám slov, neskutečný seriál.
Pingu (1990) (seriál)
nejoblíbenější pohádka z jim jamu na kterou se vždycky jako jedinou těším , skvělý hlášky a super animace :) není co dodat. ♥
Barney a jeho přátelé (1992) (seriál)
Strašně pedofilní pořad s trapnýma písničkama , kterej se bohužel líbí bráškovi tak aspoň za něj 1 -_- :D