Recenze (73)
Arachnofobie (1990)
najlepší film s pavúkmi
Austin Powers: Špionátor (1997)
chcel by som mať austina powersa za kamaráta... počkať... nie - ja by som chcel BYŤ austinom powersom!
Batman navždy (1995)
najlepší film z batmanovskej série. komixový. nineties-ový. jeden z najlepšie obsadených a najhviezdnejšie nacastovaných filmov 90-tych rokov. a tie mená, čo sú na ňom podpísané. myslím, že pre ksždého zúčastneného to bol taký malý úlet, taká dekadentná eskapáda. do cateringu určite primiešavali LSD.
Bod zlomu (1991)
filmy o surfovaní nemám rád... tiež nemám rád ženy režisérky (lebo som šovinista a sexista)... patricka swayzeho nemám rád a keanu reevesa tiež nejako extra nemusím... tak prečo tak veľmi zbožňujem tento film? záhada...
Carlitova cesta (1993)
nič v zlom milí fanúšikovia kmotra a scorseseho, ale depalma carlitom všetkým vytrel zrak
Co žere Gilberta Grapea (1993)
ako môže mať taký dobrý a mainstreamový film taký zlý plagát ako na diskotéku v pustom čemernom s dj-om johnnym?!
Crash (2004)
rasizmus je zlý! deti, nie že budete rasisti!
Čekej do tmy (1967)
tá hepburnka bola krásna, ani gram tuku navyše, čisté mäsko! a alan arkin tu je čistý dvojník dustina hoffmana.
Diktátor (1940)
načo zbytočné slová? po tomto filme mali skrátka všetci prestať točiť filmy, lebo nič sa už nikdy tomuto kongeniálnemu výtvoru nevyrovná ani zďaleka
Divocí koně (2015) (seriál)
revolučné! presne to, čo tu chýbalo! úplne novátorské veci na poli slovenského seriálu: kone, bohatá rodina v bližšie neurčenom malomeste, intrigy jedného zo súrodencov na nekalé podnikateľské plány s pozemkami a čistá láska dvoch krásnych mladých ľudí... a to originálne rozloženie postáv: zlý patriarcha, dobrý "sedliackym" rozumom oplývajúci starešina, dvojica vtipných figúrok glosujúcich dianie - a všetko, pochopiteľne, obsadené hereckou elitou!