Recenze (73)
Strážci Galaxie (2014)
Dlho som mal na prvom mieste ako partiu, s ktorou chcem prebrázdiť vesmír, posádku z Firefly, no Guardiani od Gunna ich tromfli.
Socialistický Zombi Mord (2014)
Najlepší slovenský film za posledných 20 rokov! Bezkonkurenčne!
Godzilla (1998)
ten film je tak zlý, už je výborný. rodinná komédia na pohodovú sobotu večer: tabuľka mliečnej čokolády, balík mastných slaných čipsov a pár plechoviek dobre vychladeného piva.
Trainspotting (1996)
vždy, keď sledujem trainspotting, mám nutkanie začať brať heroín a zložito si od neho odvykať... veľmi zvláštne
Medvěd (1988)
hlavnú rolu v tomto filme by žiaden človek na svete nezahral lepšie!
Sloní muž (1980)
síce je to "najnormálnejší" (rozumej - najmainstreamovejší) film d. lyncha, ale aj tak je výborný
Carlitova cesta (1993)
nič v zlom milí fanúšikovia kmotra a scorseseho, ale depalma carlitom všetkým vytrel zrak
Truman Show (1998)
prvé 3 veci, ktoré musí urobiť každý po zhliadnutí tohto filmu: 1) zbaviť sa telky 2) začať milovať jima carreyho 3) pozrieť si ho ešte raz
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
dvojka je z celej série bezkonkurenčne najlepšia!
Lví král (1994)
bol som na to v kine a plakal som ako malé dieťa... vlastne - keď som na to bol v kine, bol som malé dieťa...