Recenze (36)
Moonfall (2022)
neplatí fyzika, chemie, biologie, sociologie ... tady se platí pouze za vstupné. Myslím, že tu tohoto filmu je nutno užít slavné Cimmrmanovské: "Nedělat přestávky, jinak utečou!" Dokoukáno za cenu rozmačkaného tlačítka Forward, skřípotu zubů a ztráty části lebečního porostu. To se prostě nedalo!!!! Utíkejte, neohlížejte se a prostě zdrhejte!!!
Yakamoz S-245 (2022) (seriál)
Ty kdož máš rád reálnou fyziku, reálnou postapo atmosféru, dobré dialogy a nevykradené myšlenky, UTÍKEJ !!! TADY NETFLIX SKUTEČNĚ ZKLAMAL
Modelář (2020)
naprosto nevěrohodné, kdy filmaři naposledy viděli dron? téma naprosto mimo dobu, tupě bez jemného stupňování či odhalování kopírující posledních 20-30 let omílané téma. Jít na to do kina, dát cca 200, tak požaduji peníze zpět. Česká kinematografie je posledních mnoho let ostudná černá díra na peníze - CELEBRITY :D :D :D
Údolí slz (2020) (seriál)
Tak z našlápnuté věci udělat ruský propagační matroš, to chce kus umění. Neverohodné, tankové souboje, kravina. Taktické pasáže? To mysleli jako opravdu? Blábol, překračující hranice představivosti. Jsem šťasten za tlačítko Forward.
Uri: The Surgical Strike (2019)
tohle prosím už nikdy ... akce klasického bolywoodu ... technické vybavení, styl vedení přepadení ... my před 30 lety s dřevěnými samopaly a výbuchy granátů pomocí držky .... Ratatatatata po několika minutách a posunech jsem z toho měl hlavu jak Hellboy, kterému stopli pilník na rohy UŽ NIIIIIIKKKKKDDDYYYYY !!!!!!!!
Anihilace (2018)
tyhle natahovaný rádoby scifi nemám rád, byť se herci snažili, tak výsledek je nudný a nedomrlý. Scénář se měl více zaměřit na děj a obsah, než na rádoby nerdské rozbory ptákovin ve flashback provedení. Asi je to aktuálně nový styl Holywoodu - nudit za nízké náklady s velkým ziskem. Interstelar nebo Příchozí využily potenciál mnohem lépe. Navíc Natálka jako vojanda, to už přehánějí s tou všestraností herců - málem se zlomila, když tahala lehkou M16 případně M4.
Chvilky (2018)
pokud máte rádi typ filmů pro spaní, kdy čekáte na nějaký vývoj nebo vůbec smysl, a nic nepřichází a z ničeho nic titulky, tak je to přesně pro vás. Za mě nuda na n-tou
Occupation (2018)
Nic nefunguje, dejte mi těch 6mUSD a možná i míň, několik loutek a budete se bavit mnohem víc. Prakticky nefunguje fyzika, scénář, dialogy, výkony, grafika ....
Rudá volavka (2018)
tak to je dějově nezkousnutelný, nic nefunguje, naprosto zastaralý přístup k mezinárodním vztahům, tendenční víc než Bondovky, akorát víc "erotiky" no spíše snahy o light porno. No pro uvažujícího evropana to musí působit jako bývalé ruské filmy s partyzánskou tématikou.
Singularity (2017)
prosím, prosím, prosím a to už i klečím ... uuuuuuuž neeeeeee !!! Když morgo a Katnis nahání a jsou naháněny v českých lesích, procházejí vesnicí, která je 100 let bez obyvatel, ovšem ve stavu včerejšího exodu, pokud hlavní postavy jsou oblečeny o 100 letech výpadku civilizace jak ze žurnálu, pak si tvůrci o nás musí myslet své, a nebo já si myslím hodně špatného o tvůrcích. Úchylný obtáhnutý scénář, vykradené postavy, špatné vše kolem triků, atd. Zabitý čas !!!!