Recenze (44)
Zapadákov (1971)
Film vyzeral zo začiatku zaujímavo ale od toho lovenia klokanov už my bolo jedno užma to prestalo zaujímať.to my kus vadilo.dávam slabé 3hviezdičky.
Nekonečný příběh (1984)
Ja veľmy fantazijne filmy nepozerám,ale tento film je vínimka veľmy dobrý film,pripomenulo my to detské časy asi 20krát som ho videl vtedy.zaujali ma aj tie efekti a postavy,take filmy už asi nebudú ako ten.
Philadelphia (1993)
No film bol celkom dobrí ale koniec my prišiel nejaký depresívny.
Loupež (1967)
Celkom dobrí film ale ten koniec bol trochu neveselý.myslel som že sa všetkým podarí újsť,no co už.ale najviac zaujímave to bolo priblížne od 60 do 82 minúty.
Psycho (1960)
No neviem trochu ma to sklamalo čakal som že to bude niečo lepšie.pochybujem že to vôbec bol horor,nemal som ten pocit.slabé 3 hviezdičky.
Srpnová rapsodie (1991)
Trochu ma to sklamalo.očakával som že pojdu na Havaj.no co už
Adamova jablka (2005)
Už dávno som nepozeral tak depresívny film.Ten farár my tam bol najviac dobrý a sympatický a dočkal sa len bitiek a urážiek,to je riadne nespravodlivé.
Vzpomínky na hvězdný prach (1980)
Mam rád Woodyho filmy ale tento ma nejak nezaujal nudilo ma to a ani som tomu nepochopil.
Johnny Mnemonic (1995)
Ako nebolo to uplne zle.Efekti boli super aj dej,len ta ženska my dosť vadila no co už.Tak my to aj kus pripomenulo matrix.
Strach a touha (1953)
celkom zaujímavý film,má len 61 minút a to je veľké lákadlo.nebolo to ani nudné odporúčam celkom.