Recenze (80)
Hon (2012)
ako znicit cloveku zivot za 3,2,1..
Tygr a drak (2000)
nabuduce sa nahulim mozno to pochopim
Kolonie (2015)
Cely cas som dufala, ze na konci si poviem: aky dobry film, ale nahanacka na letisku bola posledna kvapka. tolko nezmyselnosti v scenari som uz dlho nevidela. ale davam hviezdy za daniela a skveleho zaporaka Piusa
Perfektní den (2015)
natocit skvely film o tom, ze humanitarny pracovnik chce vytiahnut zo studne mrtveho tloustika a tak prvu polovicu filmu hlada povraz a druhu polovicu sa potrebuje dostat k studni naspat, je umenie. cierna komedia so skvelym Beniciom (klasika) a prevapivo vtipnym Timom o drsnej tvari povojnoveho balkanu. vyzdvihujem soundtrack a pracu s kamerou.
Demolice (2015)
tieto filmy a la Malick nie su pre mna. netvrdim, ze to je uplne zly film, ale pre mna ultimatna nuda. Jake ako vzdy skvely
Jedna noc (2016) (seriál)
po 5tich castiach vynikajuci serial, vyborne herecke vykony a dej sa zacina zaujmavi vyvijat
Čarodějnice (2015)
slusne psycho, ciernych capov sa budem bat asi uz navzdy
High Rise (2015)
kafkovina ako vysita, vizualna dokonalost, uchylnost do spiku kosti, pre mna genialne dielo ukryvajuce parafrazy na "high society" v kazdej scene. Luke bol fantasticky a po dlhej dobe konecne Tom hral
Captain America: Občanská válka (2016)
bezpochyby zatial najlepsia marvelovka, odpadla som z trikov (nemyslela som ze sa da od ultrona posunut tak velmi dopredu) a vyzdvihnut musim vybornu pracu Opalocha. Vtipne, akcne, komorne, Civil War ma ani na sekundu nenudil.
Samotář v Seattlu (1993)
ultimatna nuda