Poslední recenze (19)
Oscar 2024 (2024) (pořad)
Propadl jsem totálně Scorsesemu takže jsem byl zklamán jak za režii, tak vedlejší role. Zbožňuju Nolana ale Atomovky už asi nikdy víc 2 krát.. a nechám je vyšumět. Stejně jako Tenet.. Naopak Chudáčci.. to jsem chrochtal.. Emička neskutečná .. takže aspon něco potěšilo... vtípky super .. možná mě mrzelo, že Márty nebyl zmíňen jen vtipkem se stopáží.. jen tak naokraj.. nejvetší husina byl záver kdy nastoupil M. Corleone jako starouš-eso.. V celku letos za 3
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Co k tomu dodat. Snad jen to, že nemůžu dát plný počet i když bych vážně rád protože jsem se nemohl odtrhnout. Ale... Pozor Spoiler : Návrat Tokio na motorce do tiskárny mě nutilo seriál vypnout. Nevěděl jsem jestli se dívám na další díl Rychle a zběsile. Moc moc moc to pokazilo a celkově akční scény byly poněkud režijně béčkové. Napětí naopak zvládli dokonale a to, myslím je největší síla seriálu. Charaktery ? Super !!! Každý si určitě najde tu svou postavu a zamiluje se. Scénář ultra super magořina až na pár přehnaných pasáží které zavání komedií. V celku bravurní seriál. Za mě top postavy Berlín, Nairobi.
U Zlaté rukavice (2019)
Ještě teď cítím ten byt.