Recenze (1 065)
Medvěd - Ryby (2023) (epizoda)
LEGO příběh, Cherry a Logan se můžou jít zahrabat. Co jiného je desítková věc než tohle? Dává si to k večeři libovolnou rodinnou filmovou konverzačku. A konečně někdo zadaptoval Vánoce naší famílie! V podstatě bych to doporučil jako první díl seriálu a pak začít nakoukávat zbytek. Neskutečný. Přitom se tam dějově nestalo nic, jenom jsem si hodinu užíval ten kulomet hlášek, charismatu a screen presence. Tohle protáhnout o půl hodiny, tak to může na Oscary, beze srandy a nadsázky. Jedna herečka tu překonala svůj nedávný oscarový výkon. TOP3 epizoda všech dob. A to jsem si to pustil po finále Winning Time a dal to dvakrát po sobě, neuvěřitelná dokonalost a povinnost pro všechny fandy pohyblivých obrázků, ne vážně, pusťte si to soudruzi bez ohledu na to jestli jste viděli libovolný díl nebo jak toporně to na vás působí. A pak to obsazení, kurva to epizodní obsazení!!! Já to tu tehdy ignoroval, tak jsem to nečekal. A je to obří potvrzení, jak moc výjimeční seriáloví herci jsou Jeremy Allen White a Ebon Moss-Bachrach, protože tu drží krok s těmi nejhvězdnějšími jmény. Speciálně pro pepa jsem k tomu udělal meme shrnující obsazení a mou reakci. Jenom bych rád upozornil, že do této chvíle tam bylo největší cameo televizní kuchař Matty Matheson, který tam paradoxně hraje údržbáře. https://imgflip.com/i/7zwv9lha 10000000000/10
Lakers: Vzestup dynastie (2022) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů všech dob, který si zasloužil běžet ještě velkou porci sezón, místo toho byl ostudně zaříznutý. Naprosto tu vládne Brody. 10/10
Blue Beetle (2023)
Skvěle jsem se bavil! Ano, je to podle jednoduchého mustru, který v dnešní době už nestačí. Ale co by za tuto kvalitu dal libovolný Ant-Man, Venom nebo Flash. Všechny tyto 3 značky si to dává k snídani a je to přitom hrozně vtipný a lehký. Totálně vládne celá mexická famílie a hlavní záporácký hitman. Bavila mne akce naplno využívající možností obleků. A strašně to šlapalo na plyn ke konci. Škoda, že to má vzhledem k tržbám asi stopku, protože by to bylo výborný v pokračování i prequelech. No a těším se na režisérovu buddy movie s Batistou a Momoou. 8/10 a je mi jasný že to hodnotím nejlíp ze vsi :)
Jeanne du Barry - Králova milenka (2023)
Jeanne du Barry byla v posteli Ludvíka XV. nástupkyně Mademe Pompadour, která na pár let rozvířila vody zákulisních vztahů ve Versailles. V podstatě v pohodě historická konverzačka s fajn Johnnym Deppem, který se snaží hrát bez pitvoření. Mělo to pro mne jednu kaňku v podobě režisérky a hlavní herečky Maïwenn, kterou z hlavy neznáte, ale je to mimo jiné modrá mimozemská zpěvačka z 5. elementu. Problém je, že při obsazení hlavní role neměla soudnost a obsadila tam sama sebe. Ne že by byla ošklivá, to vůbec ne, na svůj věk je dokonce velmi šmrncovní. Blbé je, že ten věk je 47 a Jeanne sledujeme někdy od 19 do 31 let. Působilo to prostě trapně a nepatřičně asi jako čtyřicítka Geislerová v roli studentky. Ke konci mne tam srala každá druhá vedlejší postava a hřálo mne u srdíčka, že za pár let přijdou všichni o hlavu. Ale i tak 7/10 a kolem a kolem dobrý film.
Panu učiteli s láskou (1967)
Strašně milý feel good film se skvělou dobovou patinou. Taková věc, kterou když si pustíte, tak z vás alespoň na chvíli udělá lepšího člověka. A já si čím dál víc potvrzuju jak hrozně herecky můžu Sidneyho Poitier. Který je z dnešního pohledu trochu nedoceněný herecký chameleon. Koukněte jaký pro něj byl rok 1967 V žáru noci, Hádej, kdo přijde na večeři a Panu učiteli s láskou. Pro mne 3 100% filmy s pokaždé jiným, ale stále stejně silným Poitierem. A nebojte se toho, i když jste toho už o polepšené třídě se snaživým učitelem viděli víc. Já taky a stejně mi to udělalo radost a upřímně je to asi povedenější než filmy s Depardieum, Whoopi Goldberg nebo Tobiasem MBarekem. 10/10 Koukám, že natočil ještě hodně povedených filmů co jsem neviděl, máte nějaký oblíbený k doporučení?
Arnold (2023) (seriál)
Uplně v pohodě dokument. Ale pro lidi co četli Total Recall s nulovou přidanou hodnotou. Škoda, tady by se šikovný dokumentarista vyřádil. 7/10 Nicméně, jestli to někdo ignoroval jako já, tak si to pustte jako polo kulisu, ty 3 hoďky uplynou docela příjemně.
Poslední údolí (1971)
Krásný historický film pro fajnšmekry, který vám nedá nic zadarmo. Není to žádný popcorn, ale náročnější skoro art z Třicetileté války s výrazným charismatem Michaela Cainea, Omara Sharifa a nádhernými ženami v krásné přírodě bavorských Alp. Režii má pevně v pažích můj oblíbený spisovatel a autor Shoguna James Clavell. Naprosto boží je hudba bondovského Johna Barryho. Nádherný film o hnusné době. 9/10
Přátelé z dovolené 2 (2023)
Strašný průměr, ale zase mne to nijak neuráželo. Strašně to tahá komediální talent Ceny, který je tu opravdu vtipný se skvělým timingem a screen presence. Sranda, že jsme se ještě nedávno bavili tím, jak Cena a Bautista berou drobky po Rockovi a dneska ho jeden totálně přejel herecky a druhý komediálně. 5/10
(K)lamač srdcí (2010)
Pořád mám pocit, že za nějakých 15 let nevznikla lepší romantická komedie. Styl vyprávění to má jako desítky let staré filmy a je to rozhodně dobře. Přitom je to hrozně kvalitně natočené v podstatě i s dobrou akcí. Co by za to co tu funguje daly ty velké rom-něco filmy od Netflixu, které stály i 10x víc. Jenom mne mrzí, že Romain Duris na tento film nikdy úplně nenavázal. Tady má formu a screen presence lvl Belmondo a od té doby snad až na Tři Mušketýry všechno spíš nadprůměr v jiných žánrech a velká hvězda se z něj nikdy mimo Francii nestala... Mám to moc rád a doma nám to kdykoliv zvedne náladu 9/10
Dogville (2003)
Žádný jiný film jsem nedokoukaval tolikrát, myslím že se to blížilo 10 pokusum. Objektivně si o tom nemyslím nic špatného, ale dost forma preprala obsah. Výborný film, který snad někdy docenim víc.