Recenze (737)
2012 (2009)
Americká blbost s pár zajímavýma scénama.
Cesta draka (1972)
V podstatě nehodnotitelné. Je fajn, že hlavní herci něco umějí, ale hraní to není. V podstatě brak k zasmání.
Cep Herkülü: Naim Süleymanoğlu (2019)
Zajímavé po všech stránkách. Moc mi neseděla ta turecká produkce, ale patřilo to k celému příběhu.
Dycky Sunderland - Série 3 (2024) (série)
Závěr, jak má být. Sunderland till he dies. Moc hezké a dojemné.
Bratři (2023)
Příjemné překvapení, pokud to berete jako vymyšlený film. Skutečný příběh byl ale mnohem více rozporuplný a dalo se to přenést na plátno. I tak nadprůměrný český počin.
Úsvit (2023)
Velmi originální a velmi dobré. Překvapení a čerstvý závan do české kinemarografie. Křenková mluví jako Geislerová:)
Top Gun: Maverick (2022)
Jak to může jednoduché ... Osvědčené postupy tentokrát fungují na 100 %. O TC si můžeme myslet, co chceme, ale takhle vyšvihnout hlavní roli v šedesáti je fantastické.
Demolice (2015)
Lepší než se může zdát, aspirace i na pět hvězd. Přesah, na jehož pochopení je potřeba být hodně otevřený.
Bahno z Mississippi (2012)
Závan staré dobré Ameriky. Žádných šedesát pohlaví, film o chlapech a ženských, klucích a holkách v kulisách, které neomrzí ...
Zabiják (2023)
Nebylo to špatné, ale nic nového to nepřináší. Na Finchera celkem slabé, bez nápadu ...