Poslední recenze (4)
Špinavý trik (2013)
Přemýšlím proč to nevyšlo. Herecké obsazení je víc než uspokojivé. Námět na první pohled zní také příznivě, tak kde se stala chyba. Z filmu, na který se člověk klepe jak drahej pes, se nakonec vyklube kolosální nuda. Místy unilé scény střídají afektované výstupy a spíš než napětí jsem cítila znepokojení.
Budiž světlo (2006)
Devět z deseti očních lékařů doporučuje vypíchnout si oči, nežli vidět tento film. Sledování tohoto počinu totiž způsobí divákovi zánět spojivek. Není to ani vtipné, ani dojemné, ani poučné je to jenom zbytečně dlouhé. Chvílema jsem měla pocit, že scénarista si dal asi o čáru koksu víc než měl. Americké vánoční klišé mě nezaujalo ani pouhé dva dny před Vánoci.
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Dlouho jsem přemýšlela proč vůbec vznikl tenhle film. Pořád to ovšem nevím. V lepším případě metrosexuální ( v horším homosexuální) lovci stínů...aha. Slabé herecké výkony schované za efekty mě hodně zklamaly, ale ne tak ovšem jako vykastrovaní ustrašení lycani co se zdráhají přeměnit.