Recenze (237)
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Zatím po prvním díle je to velice povedené, uvidíme, co bude za týden.
D´Artagnan a tři mušketýři (2005) (TV film)
Takhle hnusný a podprůměrný film mě natolik znechutil, ale i pobavil. Jde úplně mimo děj. A to, že tam jsou kouzla a čáry, to mě úplně vyvedlo z míry natolik, že už bych to nechtěl nikdy vidět. A to že mě pobavil?No, některé scény tam stály za smích, protože znám knihu a tyto scény mi přišli absurdní. Prostě HNŮJ!!!Přístupnost:přístupný
Derren Brown: Magie a manipulace mysli (2004) (pořad)
Tady je poze jen jedna otázka:"Dělá to doopravdy,nebo je to jen kamerový trik"? Odkaz na IMDB:http://imdb.com/title/tt0406408/
Děsnej doják (2006)
Nekvalitní, trapný americký film. Většina scén mi přišla trapných a stupidních, výkon herců nic moc, hudba byla dobrá za hudbu dávám 1*. Celkový dojem není dobrý.30%Přístupnost:přístupný
Digimon (1999) (seriál)
Ještě větší hnus než Pokémoni!!!!!!!!!!!!2%Přístupnost:přístupný
Dívka z budoucnosti (2011)
No to me po...! Na koncinjsem cumel s otevrenou hubou. Docela kvalitni dramo.
Divoká kočka (2002) (seriál)
Další odporná, hnusná, nekvalitní, trapná, debiloidní............telenovela. Výkony herců v telenovelách jsou naprosto bez charisma a kvality. Tady toto se nedá nijak jinak hodnotit, než odpadem!2%
Divoké kočky (2000)
Ubohý film, který se mi vůbec nelíbí.
Divoký anděl (1998) (seriál)
Nejlepší telenovela, kterou jsem viděl.Zbytek telenovel je na prd!!!
Dobře placená procházka (1966) (TV film)
Tohle se mi líbilo. Doprovázené spoustou skvělých písniček od Suchého a Šlitra.75%Přístupnost:přístupný